Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Støttrup skrev:Du behøver ikke oprette flere tråde til hjælp til dit program
Mange bruger 1 øvelse hvor du løfter fra jorden - en form for dødløft. 1 øvelser hvor du står og laver roninger - BOR, yates row, db rows, t-bar rows. Sidst men ikke mindst et vertikalt træk, en form for pulldown eller chins.. Som tilføjelse er der også nogle der laver cable pulleys (den du vist kalder low row?)

Alexanderkm skrev:Støttrup skrev:Du behøver ikke oprette flere tråde til hjælp til dit program
Mange bruger 1 øvelse hvor du løfter fra jorden - en form for dødløft. 1 øvelser hvor du står og laver roninger - BOR, yates row, db rows, t-bar rows. Sidst men ikke mindst et vertikalt træk, en form for pulldown eller chins.. Som tilføjelse er der også nogle der laver cable pulleys (den du vist kalder low row?)
Jeg fattede ikke en meter af dit indlæg.. Men syntes ikke rigtig det svarer på mine spørgsmål.

joey T skrev:Alexanderkm skrev:Støttrup skrev:Du behøver ikke oprette flere tråde til hjælp til dit program
Jeg fattede ikke en meter af dit indlæg.. Men syntes ikke rigtig det svarer på mine spørgsmål.
Fatter du det ikke, burde du læse igen.
I min optik, giver det mening.

C. Riis skrev:Nej.
Der står: dødløft, en row-variant, en pullup-variant og eventuelt noget kabel-værk bagefter.

Alexanderkm skrev:C. Riis skrev:Nej.
Der står: dødløft, en row-variant, en pullup-variant og eventuelt noget kabel-værk bagefter.
Ehm? Så er det jo også dødløft, BOR, Chinups og seated cable low row???

flamingopikken skrev:Alexanderkm skrev:C. Riis skrev:Nej.
Ja det kunne det eksempelvis være

Alexanderkm skrev:flamingopikken skrev:Alexanderkm skrev:C. Riis skrev:Nej.
Ja det kunne det eksempelvis være
Så med de 4 øvelser er hele min ryg dækket?.. Og hvad for nogle af dem giver bagskulder med? og hvis jeg en dag har travlt da jeg jo kører fullbody hvad for 2 af de rygøvelser er vigtigst hvis jeg kun kan nå 2?

Alexanderkm skrev:Jeg kører fullbody hvergang næsten.. Når du siger dødløft og Rows. er det så dødløft og BOR? Hvis jeg kører fullbody er 2 øvelser så nok og hvad for 2 af de 4 der?

flamingopikken skrev:Alexanderkm skrev:Jeg kører fullbody hvergang næsten.. Når du siger dødløft og Rows. er det så dødløft og BOR? Hvis jeg kører fullbody er 2 øvelser så nok og hvad for 2 af de 4 der?
Ah okay, jeg tror jeg misforstod dig. Det virkede som om du kun kørte FB en sjælden gang, hvis du havde travlt. Så ville jeg sådan set køre dødløft + vertikalt træk (fx chinups) + horisontalt træk (fx BOR)

Alexanderkm skrev:flamingopikken skrev:Alexanderkm skrev:Jeg kører fullbody hvergang næsten.. Når du siger dødløft og Rows. er det så dødløft og BOR? Hvis jeg kører fullbody er 2 øvelser så nok og hvad for 2 af de 4 der?
Ah okay, jeg tror jeg misforstod dig. Det virkede som om du kun kørte FB en sjælden gang, hvis du havde travlt. Så ville jeg sådan set køre dødløft + vertikalt træk (fx chinups) + horisontalt træk (fx BOR)
Hehe, helt iorden:). Så dødløft bor og så chinups/Low row? dækker det mig? tager ivertfald Dødløft og bor og så skifter jeg nok mellem chinups og low row.. hvis det ikke er for dumt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster