Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1278
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1276

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til at komme igang

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej Allsammen!

Jeg er en lidt overvægtigt fyr på 22. Jeg er 189 cm høj vejer 112 Kg.
Jeg er på trods af jeg er overvægtig i okay form, men jeg har noget fedt(jeg sytnes meget) som jeg gerne vil af med, og have bytte om til nogle dejlig store muskler.

Jeg er godt klar over at det ikke bliver nemt og at det tager tid, men jeg har temlig meget tid så vil gerne udnytte dette.

Hvordan skal man starte, skal man starte med cardio, til man er kommet ned i vægt eller skal man starte en styrketræning? De to ting er vel ikke så gode sammen (tænker her på vægt tab og styrketræning). Altså jeg er ikke med af min væk, jeg vil bare gerne af med det fedt, og have muskler istedet.

Hvordan starter jeg. Jeg er klar over at dette indbefatter konst omlægning osv. Men jeg syntes at det virker VIRKELIG uoverskueligt, så derfor tror jeg mere eller mindre jeg søger en eller anden form for mentor, som kan vejlede mig i dette.

Jeg er i militæret, og har derfor adgang til et fornuftigt motions rum.

MVH
Wick

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvilken form for træning har du tænkt dig at starte med? Hvis du aldrig har trænet før vil jeg anbefale at du starter med et fullbody program. Dvs at du træner hele kroppen igennem på et træningspas. Fullbody skal trænes hver anden dag. F.eks man, ons og fre. De dage du så ikke styrketræner vil det være en ide at lave noget cardio.

Mht. kosten. Spis kcal fattigt da man skal være i kcal underskud for at tabe sig. Men samtidig er det vigtigt at du husker at få mange proteiner. du vejer 112 kg så du skal ha 112x2 = 224 g protein pr. dag. Sådan cirka..

Håber du kunne bruge mit svar :wink:

Geografisk sted: Sjælland

Træner her: Form & Figur ApS

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 101.00
- Dødløft: 131.00

Logbog: Vis logbog

Jeg har træet før, men det er længe siden. ca. 1 år.
Og jeg kom aldrig rigtigt igang, da jeg havde et arbejde der ikke helt passede sammen med træningen.

Hvordan ved jeg om jeg er i kcal underskud. Hvormeget skal jeg spise for at være i underskud?

Erik

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster