Mit problem indtil videre har været at jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal komme "rigtigt" igang. Jeg har trænet i FitnessWorld i lidt tid, noget i retningen af fullbody 3 gange om ugen, og fokuseret på basisøvelser med frivægte (mest dumbells men vil til at igang med barbells), samt benpres, chinups og rygbøjninger/mavebøjninger på bænke til formålet, med vægt.
Dette har været okay og har da smadret mine muskler en del, men når jeg ser på folks programmer herinde, selv begynderne, blegner det en del.
Det virker umiddelbart ikke som om Fitness World er det optimale sted hvis man vil vokse seriøst. "Fitness" beskriver heller ikke helt hvad det er jeg VIL. Bodybuilding er tættere på. Så jeg tænkte om nogen herinde måske kunne anbefale et andet center i Århus området hvor man kunne få noget ordentlig instruktion til mine formål?
En bekymring jeg har haft, er så hvordan det ville være at træne i et mere "hardcore" center hvis man er en lille splejs som mig
Men alternativt, er der nogle der har nogle forslag til et program jeg kunne starte med med det samme?
Ville være meget taknemmelig
Mvh - Ducasse