Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1463
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1460

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til cut

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB.

Alder: 16 år
Højde: 183 cm.

Jeg skal om en lille uges tid igang med at cutte, pga. af min primær sport skal jeg ikke være så "tung" som jeg er nu. Det er ikke meget jeg skal ha smidt af fedt. Da jeg startede på bulk i slutningen af august vejede jeg 70,6 og nu ligger jeg på 76,3 kg. men jeg ved ikke hvad mit daglige kalorier indtag skal være på, om det henholdsvis skal være det samme hele ugen,eller om der skal være forskel på, om det er en træning dag, eller en off dag.
Min uge ser således ud.

mandag/tirsdag/torsdag:
Her laver jeg 70 minutters styrke træning, og 20 minutters gang, der har jeg så ved forskellige kalorie beregner fundet ud af t jeg forbrænder mellem 2800-3400 kalorier, og det syntes jeg er en meget stor variation, som gør det svært at planlægge, hvor meget an skal spise.

Onsdag: ingen træning, udover jeg stadig går 20 minutter til og fra skole.

Fredag: 70 minutter styrketræning og de 20 minutter gang, og en times fodbold træning. hvor jeg har fået resultater som svinger mellem 3500-3900 kalorier i energiforbrug.

Lørdag og søndag: 3 timer og 15 minutter arbejde, hvor jeg går rundt og står, og udføre arbejde med mine hænder, her ender jeg på omkring 3100 kalorier.

Kan det virkelig passe at jeg forbrænder så meget i løbet af en ugen, og hvad skal for nogle af tallene skal jeg regne med passer? har lagt omkring 2800 kalorier igennem mit bulk, og det har taget mig 3 måneder og 2 uger at gaine de 5,7 kg.
Da jeg kørte cut sidste forår, lagde jeg omkring 2250 kalorier, tror i bare jeg skal ligge på det samme som jeg gjorde dengang?

Sidste spørgsmål er om jeg bare skal starte på de 2250 kalorier, eller om jeg stille og roligt skal gå ned i kalorie indtaget, så jeg eksempel falder med 100 kalorier pr. uge?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du kan bruge ligevægtsberegneren her på siden til at få et vejledende indtag. Derefter kan du bestemme dig for hvor meget, at du vil tabe dig, og justerer kcalindtaget herefter. Og ja, du bør sænke kcalindtaget, som du taber dig, da dit ligevægtsindtag falder, og du bør også spiser hhv. mere eller mindre på de dage du træner og de, du ikke gør. Find ud af hvor meget, du ca. forbrænder ved din aktivitet og spis herefter.
Brugeravatar

Reputation point: 104

Geografisk sted: Spanien

Træner her: Ullerslev motioncenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud