Mit program er postet forneden.
Derfor vil jeg gerne have hjælp fra så mange så muligt om hvordan man laver en fornuftig progression, altså vil gerne have skåret det ud i pap, hvordan det kunne gribes an? Hvis I begynder med den % af den bedste 5*5 RM må I gerne uddybe det og I må også rigtig gerne vise jeres måde at føre progression på hvor jeg evt. kunne tage den til mig og benytte den!
Jeg har postet ideen om at bare øge når jeg føler for det, men så skrev Thomas Jagd til mig at det ikke var hensigtsmæssigt at starte på sin bedste RM fra starten, da det vil tære for hårdt på en ret hurtigt. Men hvordan skal jeg så gribe det an? Har overvejet HST som er herinde på siden, men har hørt at det ikke skulle være for optimalt, da man som nybegynder kan stige utroligt meget i starten og det første er hensigtsmæssigt at benytte HST senere, da man så kan få en reel ide om hvor man ligger henne rent styrkemæssigt? jeg mangler bare at få den progression på plads, så jeg glad og frisk kan påbegynde mit program, der er rettet primært mod bodybuilding.
Hjælp mig
! Jo flere forslag, jo bedre