Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

R.L. skrev:Tjah, der er jo to detaljerede programmer i begynder-tråden:
artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/bill-starrs-fundament-program---for-all-around-masse-og-styrke.html
http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics
Der kan du jo starte, for så gradvist at lave noget mere avanceret i takt med at din træningserfaring stiger. Det er dog ikke lige rundt om hjørnet at det bliver nødvendigt, og du vil kunne høste fremgang på disse programmer i lang tid.
Dit mål (billedet du har linket til) kræver ikke nogen speciel form for træning, eller nogle specielle øvelser. Det kræver lidt muskelmasse og at du bliver lean - afhængigt af dit udgangspunkt og din indsats med mad og træning, så skal der måske ikke mere end et til to års arbejde til.
Men der er lige noget for pigerne 

). Begge brystmuskler bruges dog ved alle former for bænkpres.awesome skrev:Det er ikke for at trolle, men jeg kom seriøst til at tænke på
da jeg så dit målbillede.

AdamP skrev:Tak for svarene endnu en gang!
Jeg tror, at jeg mere eller mindre har fået svar på det hele. Mangler dog svar på om jeg kan lave Calf Raises siddende på ben pres maskine? Og ville også lige høre om, når man tager Protein Pulver, om det er hver dag selv på pause dage osv eller kun på trænings dage?

AdamP skrev:@Bosse Nej ikke specifikt. Jeg har nogle kammerater, som træner, som jeg har udspurgt men jeg anser de fleste svar de giver, som værende mere "bro-science" end andet. Jeg tager også det jeg får her af råd, med et gram salt for, at være helt ærlig. Men du må meget gerne linke til noget hvis du har noget i tankerne! Calf Raises er det læg man træner? Eller mener du, at jeg skal smide endnu en øvelse ind i programmet?
Jeg har prøvet den ene træningsdag og syntes godt om det men er bare lidt i tvivl om squats og calf raises er nok til ben? Det ligner bare ikke noget der rammer hele benet (måske udover squat?) Tænker specifikt på leg curls osv
Edit:
Nogle som kender en god app til android hvor man kan holde øje med sin daglig indtagelse (kalorier osv)?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster