Jeg har i noget tid ikk følt fremgang og føler mig lidt stucked i min træning.. Spiser med overskud og træner 3-4 gange om ugen med et 2-split. Jeg kører hver gang med 2 øvelser til hver muskel per træningspas(eks.2 * ryg, 2 * ben, 2 * biceps og 2 * mave) dertil kører jeg 1 omgang af 5*5 gentagelser og 1 gang af 3*8 gentagelser.. Leger nu lidt med tanken om at dele det hele op, sådan jeg kører hele træningspasset med udelukkende sæts af 5*5 og den anden dag udelukkende med sæts af 3*12-15. Dette ville være for at køre henholdsvis fokus på masse og på styrke, og sådan jeg ikk går død i de samme øvelser uden at skulle skifte for meget. Giver det mening? er stadigvæk ny i styrketræning da jeg kun har trænet seriøst i 1-2 år. skal siges jeg træner håndbold 2-3 gange om ugen også. Altså ville de give mening at træne; mandag: ryg, ben, biceps, med 5 * 5 sæt. onsdag: bryst, triceps, mave og skuldre 5*5 sæt. fredag/lørdag: ryg, ben , biceps med 3*12-15 lørdag/søndag: bryst, triceps, mave og skuldre med 3*12-15 sæts..
er dog lidt bekymret for at smadre ben og ryg(i primært dødløft) når jeg kører med så mange gentagelser som 12 ville være...
på forhåd tak, og jeg er stadig ny så forhåbentlig ikk alt for meget nedskydning..