Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1133
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1130

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til "kost plan" og målsætning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey Body Building.dk

Intro
Mit Navn er Dennis 25 år og dette er mit første indlæg :) Jeg har brug for noget hjælp til min plan om at få en flot krop og få noget motion. Pt. træner jeg, men er lidt dasket i min kropsform. Ikke tyk, men har fedt på kroppen.

Status
Pt vejer jeg 93 kilo og er 195 høj, hvilket giver mig en BMI på 24 som er normal vægt, men tæt på overvægtig. Jeg ser dog tynd ud. Men har lidt for meget fedt efter min egen mening.

Jeg træner et 2 split program, 3-4 gange om ugen. jeg har altid trænet men efter min pause er jeg nu på min 7. uge.

Jeg drikker tit alkohol hvilket vil sige 1-2 gange hver uge. Derudover drikker jeg en del cola hvilket nok er 4-6 liter om ugen. Jeg spiser nødder, hvilket nok er 300-400 gram om ugen, hvis jeg gætter. Jeg spiser os typisk 3 gange om dagen.

Jeg har aldrig gået op i kostplan eller hvad jeg spiser som sådan.

Mål:
    Jeg vil reducere mit alkohol forbrug til 1 gang om måneden (Hvor jeg er fuld ellers er en enkelt eller to øl er ok på en aften)
    Jeg vil spise 6 gange om dagen istedet for 3.
    Jeg vil drikke Cola Zero istedet for (Kan nok ik helt slippe colaen)
    Jeg vil spise mere sundt (groft brød, brune ris, grønsager og frugt, ingen chips, slik eller andet sukker af den art)
    Jeg vil foresætte med at spise ligeså meget som jeg plejer end til 1. februar.
    Fra 1 februar til 1 Juni vil jeg spise mindre og forsøge at tabe mig 0.5 kilo hver uge.

Samlet vægt tab vil være 8 kilo. Med forudsætning at jeg holder mig vægt, og jeg vil ende på 85 kilo.

Hvad synes folk om den plan? Skal jeg tilføje noget kondition trænning fra 1 februar hvor jeg vil tabe mig?

Som sagt jeg har ingen erfaring med dette, så alt input er velkommen.

Det skal lige siges, at jeg ikke har regnet ud hvor mange kcal jeg indtager osv. simpelthen fordi jeg synes det virker som meget arbejde at gå så meget op i hvad man spiser, og jeg føler ikke jeg har tid til det. Min vægt er rimelig stabil, men lidt stigende. Jeg har vejet 90 kilo i nogle år, jeg er så steget til 93 kilo over sommeren da jeg ikke trænede i 4 måneder og holdt for meget ferie.

Ps. undskyld for det lange indlæg :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Forresten så har jeg læst mange artikler omkring kost plan. her på siden og på andre sider.

Kostplan: Ingen kostplan

enten har man lyst til at tabe sig eller så har man tænkt sig at blive ved med at fylde sig med cola og drikke sig stiv konstant op til dig selv lav en kostplan det der kommer du ingen steder med

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Kostplan: Vis kostplan

Selvfølgelig kommer du nogen steder med det der, men det kræver ikke ret meget arbejde at lave en kostplan. Brug kostplans funktionen her på sitet, det skulle være let og gå til :-)

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster