Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hvad er det præcis du vil have hjælp til? Det fremgår ikke af dit indlæg, det er mere bare en historie om dig, og hvad du gør.
Programmet har nogle grundlæggende gode øvelser, dog undrer det mig hvorfor en relativ nybegynder som dig laver incline CG board presses??? Hvad formål tjener denne i dit program, og der er ikke en eneste dicideret bryst øvelse? Det er alt sammen Close-grip, hvilket er ganske fornuftigt til triceps, men denne er altså også involveret i almindelige brystpres øvelser.

Nebelong skrev:Det er klart. Jeg ville ikke bede nogen om det. Jeg skal jo også gerne kunne spise det, der er i kostplanen.Men det er et godt udgangspunkt, du har givet mig. Hvordan og hvorledes i forhold til portioner - hvad gør du f.eks?
Det er super, du gider at kigge på programmet. Kan du fortælle mig, om jeg kan sætte en anden øvelse ind i stedet for benpres og v-bar?
Jeg kan se, at du kører et armprogram også. Hvordan ser det helt præcis ud, og hvad er dine erfaringer indtil videre? Jeg bemærkede også, at du kører andre øvelser sideløbende med dine isolationsøvelser. Hvordan ser dit program ud - er det full-body eller split?

Nebelong skrev:Efter at have læst om Dr. Dooms armprogram bliver jeg mere og mere hooket på det. Selvfølgelig blot armdelen i første omgang. Jeg vil dog blot træne tre gange om ugen, så tror du, at jeg på nogen måde kan rykke den fjerde træningsdag til den første træningsdag i den næste uge, eller vil det smadre hele programmet?
Jeg kunne jo vælge at køre et full-body program og så have armprogrammet med som isolationsøvelser? Lidt alá det her:
Incline og/eller decline bænkpres
Lying Rear Delt Row
Military Press
Dødløft
Squat
Shrugs
Bent Over Row
Mave
Dips
Chin ups
Eller ville det være for mange øvelser af 3 sæt med 8-10 reps? Hvis ja, hvad ville være det mest optimale at skære fra?
Alternativt, så har jeg fundet den her: http://www.bodybuilding.com/fun/iovate5.htm
Slutteligt, tak for hjælpen!

10 øvelser + arm delen kan godt lade sig gøre, men det er meget...
Du får rigeligt med nakke i dødløften, så jeg ville skære shrugs væk, eller kun køre den nogle dage hvor jeg kunne mærke der var overskud. Det er bedre at starte let ud, og så tilføje, end at gå død på overload.
Hold dig til incline bænkpres i nogen tid efter min mening, og bland den evt. med almindelig bænkpres i stedet for decline. Decline passer bedre som suplement til de første to.
Jeg ville gøre noget ala:
Squat
Dødløft
chin ups
BOR
Incline bænk
Dips
Military
Side laterals
(mave) --> disse ville jeg smide ind efter behag, fra gang til gang.
(shrugs) --> disse ville jeg smide ind efter behag, fra gang til gang.
(rear delt) --> disse ville jeg smide ind efter behag, fra gang til gang.
(flies) --> disse ville jeg smide ind efter behag, fra gang til gang.
+ dr. dooms arm program - arm delen alene.
Du kan sagtens rykke din dag 4 til den efterfølgende uge, hvor den ligger på din første træningsdag.

Nebelong skrev:10 øvelser + arm delen kan godt lade sig gøre, men det er meget...
Du får rigeligt med nakke i dødløften, så jeg ville skære shrugs væk, eller kun køre den nogle dage hvor jeg kunne mærke der var overskud. Det er bedre at starte let ud, og så tilføje, end at gå død på overload.
Hold dig til incline bænkpres i nogen tid efter min mening, og bland den evt. med almindelig bænkpres i stedet for decline. Decline passer bedre som suplement til de første to.
Jeg ville gøre noget ala:
Squat
Dødløft
chin ups
BOR
Incline bænk
Dips
Military
Side laterals
(mave) --> disse ville jeg smide ind efter behag, fra gang til gang.
(shrugs) --> disse ville jeg smide ind efter behag, fra gang til gang.
(rear delt) --> disse ville jeg smide ind efter behag, fra gang til gang.
(flies) --> disse ville jeg smide ind efter behag, fra gang til gang.
+ dr. dooms arm program - arm delen alene.
Du kan sagtens rykke din dag 4 til den efterfølgende uge, hvor den ligger på din første træningsdag.
Er incline bænkpres en bedre øvelse end almindelig bænkpres? Jeg tager mere på almindeligt bænkpres, så det ville nok være det bedste.
Programmet ser dejlig overkommeligt ud - glæder mig til at komme igang for alvor!
Jeg har dog et hængeparti: Cyklus. Jeg vil meget gerne være sikker på, at jeg presser mig selv og stiger i kilo på vægtstangen. Jeg har tænkt mig at sætte mål op, som jeg skal ramme indenfor uger istedet for træningspas. F.eks.:
Efter uge 2 skal jeg kunne tage 5-7.5 kilo mere i bænkpres osv. Kan dette betale sig?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster