Jeg er temmelig ny, og kunne godt bruge en kommentar på min kostplan. - evt lidt forslag.
Jeg har læst lidt rundt på artikler og sådan, og mener selv jeg har ramt noget der kan bruges, meen, der er folk med en masse erfaring der kan hjælpe

Mit ligevægtsindtag er ca 28-2900.
Jeg er 1.85 høj og vejer 75 kg. Vil gerne tage på.
Jeg spiser morgenmad kl 8 hvor jeg sidder på min pind. det er perfekt med en dåse tun, den ryger lige hurtigt ned med en 33cl cocio.
Kl ca 9-9.30 spiser jeg lidt frugt.. Et æble og en banan, en gulerod også måske.
11.30 er der frokost. Det er fra en kantine, så der er somregel et godt udvalg. Enten kylling, flæskesteg, oksekød, frikadeller, ris, stuff like that. Brocolli, spinatblade, æg, roastbeef, stuff like that.
fra 12 - 16 er der ikke rigtigt så mange muligheder udover hvis jeg har noget med hjemmefra. - Deraf en weightgainer shake.
ca 17 når jeg kommer hjem, noget hurtigt rugbrød med ost og kødpålæg.
18.30-19.30 ish, aftensmad. (Det er den "sværeste" post, da jeg oftest har svært ved at motivere mig til at lave og spise aftensmad. - Køber ofte "bare" noget kylling / kartofler/ris ish fra en takeaway)
20.00 - styrketræning, mandag, onsdag og fredag
22.00 - proteinshake efter endt styrketræning.
Rinse repeat.
Tirsdag og torsdag træner jeg fodbold 18-20, så der rykker jeg min aftensmad til bagefter og undlader proteinshaken da jeg ikke har styrketrænet den dag.
Jeg træner:
Dag 1: Ryg + Arme
Dag 2: Bryst + ben
Dag 3: Ryg + skulder
Træner bænkpres, squat, bent over barbed row (tror jeg det staves?) pull ups, dødløft, military press, dips alle de tunge basisøvelser.
Træner også mere end det, men bare for at give en idé til programmet.
Mht til min kostplan har jeg en idé om jeg får lidt for meget protein og for lidt sundt fedt?
Hvis du har en kommentar eller en idé, så byd endelig ind!