Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1845
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1842

Følg bodybuilding.dk på

hjælp til kostplan....

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle.

Jeg søger lidt hjælp til en ny kostplan.
Jeg styrketræner, tungt, og skal derfor have en ny kostplan for at kunne bygge muskler.
Jeg har styrketrænet i 9 mdr ca. 4-5 gange om ugen, er 160 og vejer 65 (kvinde)

Det står lidt stille fortiden, og tænkte, at I evt. kunne hjælpe mig.

Jeg løfter (PR)
Bænkpres 50kg
Squatt 92kg
dødløft 84kg

Jeg tror, at jeg spiser alt for lidt i forhold til min træning, så hvis der er nogle, som har lyst til at hjælpe mig, så ville jeg være taknemlig:D =D>

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Flotte løft - du er en hel del stærkere end jeg :)

Prøv at bruge kostplanfunktionen her på siden til, at beregne dit ligevægtsindtag eller brug IIFYM.com. Den vil fortælle dig hvor mange kalorier du har brug for og hvilken fordeling du skal have på protein, fedt og kulhydrater.

God fornøjelse :)

Reputation point: 75

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hope skrev:Flotte løft - du er en hel del stærkere end jeg :)

Prøv at bruge kostplanfunktionen her på siden til, at beregne dit ligevægtsindtag eller brug IIFYM.com. Den vil fortælle dig hvor mange kalorier du har brug for og hvilken fordeling du skal have på protein, fedt og kulhydrater.

TAK.
Jeg har forsøgt at sidde og nørkle lidt med det selv, men for at være ærlig, så synes jeg faktisk, at det er dybt uoverskueligt.

Jeg havde lidt håbet på, at der var nogle, der kunne komme med et udkast- vil selvf gerne betale for det:)

nadiajung skrev:
Hope skrev:Flotte løft - du er en hel del stærkere end jeg :)

TAK.
Jeg har forsøgt at sidde og nørkle lidt med det selv, men for at være ærlig, så synes jeg faktisk, at det er dybt uoverskueligt.

Jeg havde lidt håbet på, at der var nogle, der kunne komme med et udkast- vil selvf gerne betale for det:)

Der er virkelig ikke ret meget i det. Track dit kalorieindtag ved vægtmæssig stilstand, find noget ud kan lide for ca. 500 kcal og smid oveni. Det kan være olie på salaten, en liter let- eller sødmælk, en shake med havregryn og peanutbutter, 1/8 liter fløde, ca. 100 gram nødder (alt efter type)... At bulke behøver ikke betyde en total omlægning af alt, hvad mad spiser ned i mindste detalje.
Det er klart, at efterhånden som du bliver tungere og stærkere, vil du skulle spise mere. Hvis du bare fokuserer på, at holde de ca. 500 kcal (svarende til 500 gram om ugen), vil du automatisk komme til at justere din kost løbende. Løbende reformer fremfor revolution :)
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Prøv at taste dit madindtag ind for en typisk dag og lig det her i tråden (brug kostplan-funktionen til venstre). Husk at oplyse dit ligevægtsindtag, så kan det være, at nogen har lyst til at give dig et par fif til at få den justeret lidt ind :)

Reputation point: 5

Ahhh okay, jeg forsøger. Tak;)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster