Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Freddy skrev:Jeg har været rundt i forummet, men kunne ikke få besvaret mit spørgsmål tilfredsstillende.
Jeg har stort set kørt 3-split alt den tid jeg har styrketrænet og synes at det var på tide med et 2-split, da jeg ikke længere synes at træningen ved 3-split yder sit optimale længere. Har selvfølgelig varieret mellem øvelser!
Hvor mange reps vil I foreslå jeg tager i de forskellige øvelser i dette 2-split jeg har tænkt mig at køre? I er velkomne til at komme med input omkring selve programmet.
Mandag/Torsdag: bryst/skulder/triceps
Bænkpres
Incline bænkpres
Dips
Shoulder press
Side laterals
Rear laterals
Triceps Extensions
Tirsdag/Fredag: ben/ryg/biceps
Squat
Leg curls
Dødløft
Bent rows
Pullups
Shrugs
Dumbbell curls
Preacher barbell curls
På forhånd tak =D>

Freddy skrev:Du ka fandme tro, at det er dit program!![]()
Som jeg skrev var jeg rundt i forummet og kigge
Alle de 2-split jeg fandt på http://www.bodybuilding.com, synes jeg ikke var "oldschool" nok. Derved mener jeg at de ikke alle havde benchpress, squat, dødløft, dips og pullups med.. Og det var der jo her![]()
Men havde tænkt mig at køre 5x5 i squat og dødløft (ikke i bænkpress pga. af tidligere skade) og 3x8 i alle de andre øvelser.. I hvert fald dette som udgangspunkt.
Plejer ikke at lave 5x5, men ville prøve dette. Synes også at programmet kunne passe godt sammen med min sport, basket, hvis altså flere af øvelserne bliver lavet eksplosivt.

Freddy skrev:Fik en kodyl fiberspræning i mit bryst... Så jeg tager den med ro 4x8-10.. Lige indtil at jeg selv føler jeg kan træne eksplosivt med 5x5! Har det sådan med skader, at det skal sgu gå langsomt før jeg smækker kiloene på! Så 120 kilo i bænk, kommer jeg nok ikke til at kunne presse igen.
Men op på hesten igen..
Kan ikke foreslå dig noget andet cardio, da basket er min foretrukne. Men det er der ikke så meget af om sommeren, så det blir noget løb.

Freddy skrev:jeg mener at den eksentriske udførsel ved bænkpress skal gå langsomt og den konsentriske skal gå hurtigt..
Spinning har jeg ikke prøvet, men det ser sgu lidt kedeligt ud
Jeg er mere til noget sport som cardio. Konditions boksetræning er fedt, hvis man ikke lige har noget boldspil.

Freddy skrev:Det var tilgengæld ikke mange, der havde noget at tilføje i det her topic. Andre BB´ere er vel ude og tanne i vejret![]()
Jeg er lige kommet ind fra en god omgang brænde kløvning

blomdk skrev:Hvad med at træne lidt mave os?? og under arme?

Freddy skrev:a pro pro rear laterals.. smid lige et link fra bodymappet ind ang. øvelse, for jeg er faktisk lidt i tvivl!!!
tak
sidder her kl 3 om natten og er lige kommet hjem fra druk på en mandag - sidste skoledag.. puga

Freddy skrev:det var hvis du gad hjælpe i det jeg skriver at jeg er lidt i tvivl =D>
http://exrx.net/WeightExercises/Deltoid ... Raise.html
det må så være den her? Ihvert fald den jeg har fundet frem til..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster