Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1282
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1280

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til nybegynder

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey folkens.

Jeg har nu trænet 100% naturligt 5 dage om ugen, i snart et år, men ønsker en hurtigere masseforøgelse, uden brug af ulovlige medikamenter.

Har spurgt min fitnessinstruktør til råd, hun siger jeg ikke behøver nogen form for kosttilskud hvilket undrer mig, eftersom jeg her på siden har læst følgende:

"Medicinske forsøg på atleter har vist sig at man ved at indtage en blanding af protein og kulhydrater lige efter træning kan forbedre sin muskeltilvækst med 50 % frem for atleter der ikke tager kosttilskud."

Mit spørgsmål lyder så, har kosttilskud haft nogen særlig effekt på jer? Og hvor meget ekstra vil det give hvis man følger en kostplan?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Har du styr på din kost?
For du tager aldrig på af at træne medmindre du æder korrekt. Så kom med lidt info :)

Muligvis, hvad du indtager i løbet af en dag.
Men det kan altid anbefales og købe noget gainer, da det er meget rart og kunne erstatte et par af de mange måltider med noget hurtigt og drikkeligt.
The best activity for your health is pumping & humping - Arnold Schwarznegger
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: Dragør Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog

Henriksen skrev:Har du styr på din kost?
For du tager aldrig på af at træne medmindre du æder korrekt. Så kom med lidt info :)

Muligvis, hvad du indtager i løbet af en dag.
Men det kan altid anbefales og købe noget gainer, da det er meget rart og kunne erstatte et par af de mange måltider med noget hurtigt og drikkeligt.

Jeg har ingen kostplan eller noget i den retning, spiser nærmest som det passer mig, dog ingen sodavand. ;)

Har overvejet at følge en nøje planlagt kostplan, men syns det virker en anelse besværligt? :-({|=

Du lyder som den slags person der æder 3 "store" måltider, drikker dig stiv hver weekend, sover 5 timer hver nat og stadig ikke kan forstå hvorfor du ikke vokser. Du skal ikke tage det personligt, kender bare typen :whistle: .

Så lad os tage udgangspunkt i hvad du får indenbors i løbet af en hel dag.
Brugeravatar

Styrkeliste

KanonKongen skrev:Hey folkens.

Jeg har nu trænet 100% naturligt 5 dage om ugen, i snart et år, men ønsker en hurtigere masseforøgelse, uden brug af ulovlige medikamenter.

Har spurgt min fitnessinstruktør til råd, hun siger jeg ikke behøver nogen form for kosttilskud hvilket undrer mig, eftersom jeg her på siden har læst følgende:

"Medicinske forsøg på atleter har vist sig at man ved at indtage en blanding af protein og kulhydrater lige efter træning kan forbedre sin muskeltilvækst med 50 % frem for atleter der ikke tager kosttilskud."

Mit spørgsmål lyder så, har kosttilskud haft nogen særlig effekt på jer? Og hvor meget ekstra vil det give hvis man følger en kostplan?

Det er måske en smule besværligt at følge en kostplan, men det er det, der skal til, hvis du vil have det maksimale udbytte af dine hårde timer i centeret. Men for at svare på dit spørgsmål, så er kost tilskud rigtig godt. Jeg bruger selv bodylabs whey 80 protein. Jeg havde holdt mig væk fra tilskud i et stykke tid, men har drukket en shake efter træning i 3-4 måneder nu, og det har hjulpet utrolig meget! :D
Så mit råd er, få styr på din søvn, kost og pas på du ikke overtræner! Husk det er nok med 19-20 gram protein efter træning, så æd ikk for meget pulver! Det er spild af pulver og fuld af ekstra kalorier!
Brugeravatar

Træner her: BK Limfjord

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 190.00
- Dødløft: 255.00

Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

Tobias Kokholm skrev:
KanonKongen skrev:Hey folkens.

Det er måske en smule besværligt at følge en kostplan, men det er det, der skal til, hvis du vil have det maksimale udbytte af dine hårde timer i centeret. Men for at svare på dit spørgsmål, så er kost tilskud rigtig godt. Jeg bruger selv bodylabs whey 80 protein. Jeg havde holdt mig væk fra tilskud i et stykke tid, men har drukket en shake efter træning i 3-4 måneder nu, og det har hjulpet utrolig meget! :D
Så mit råd er, få styr på din søvn, kost og pas på du ikke overtræner! Husk det er nok med 19-20 gram protein efter træning, så æd ikk for meget pulver! Det er spild af pulver og fuld af ekstra kalorier!

Hvis manden ønsker øget masse, så ville jeg anbefale en hård gainer. Vil du blive stor så skal du ikke være bange for fedt, det kommer hurtigt af igen med en stram diæt og en masse cardio. Så helt klart gainer istedet for protein pulver, det er også billige, og du slipper for selv og skulle blande carbs i efter træning.
Brugeravatar

Styrkeliste

Henriksen skrev:Du lyder som den slags person der æder 3 "store" måltider, drikker dig stiv hver weekend, sover 5 timer hver nat og stadig ikke kan forstå hvorfor du ikke vokser. Du skal ikke tage det personligt, kender bare typen :whistle: .

Sover omkring 8 timer i døgnet og drikker max 2 gange om måneden, men det med kosten har du ret i.

Tobias Kokholm skrev:Det er måske en smule besværligt at følge en kostplan, men det er det, der skal til, hvis du vil have det maksimale udbytte af dine hårde timer i centeret. Men for at svare på dit spørgsmål, så er kost tilskud rigtig godt. Jeg bruger selv bodylabs whey 80 protein. Jeg havde holdt mig væk fra tilskud i et stykke tid, men har drukket en shake efter træning i 3-4 måneder nu, og det har hjulpet utrolig meget! :D

Okay, hvilket produkt vil du foreslå jeg bruger? :D

Jeg synes Bodylabs whey 80 er skide godt, så det vil jeg anbefalde! Men som Henriksen skriver, så kan du også bruge weight gainer, men det synes jeg ikke om, det giver alt for mange bumser :D For at dække kuldhydrat behovet efter træningen spiser jeg en banan eller nogle rosiner. En shake og en banan efter træning, det holder :D Men kig på Bodylabs hjemmeside og se deres produkter!
Brugeravatar

Træner her: BK Limfjord

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 190.00
- Dødløft: 255.00

Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online