Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1268
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1266

Følg bodybuilding.dk på

hjælp til nybegynder

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej.

jeg begyndte og træne her for 4-5 måneder siden. har nu haft lidt pause på et par uger. men jeg vil rigtig gerne igang igen. jeg har kørt programmet 5x5 basic stronglift program og det har givet resultater. meg jeg syntes det er blevet lidt for ensformigt så ville høre om der er nogle der har nogle gode råd eller et godt program man kunne bruge? og osse gerne noget hjælp til kostplan ?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

nickakajason skrev:Hej.

jeg begyndte og træne her for 4-5 måneder siden. har nu haft lidt pause på et par uger. men jeg vil rigtig gerne igang igen. jeg har kørt programmet 5x5 basic stronglift program og det har givet resultater. meg jeg syntes det er blevet lidt for ensformigt så ville høre om der er nogle der har nogle gode råd eller et godt program man kunne bruge? og osse gerne noget hjælp til kostplan ?

Kan ikke desværre ikke anbefale dig nogle programmer, men det er en god idé at skifte programmer en gang imellem. F.eks kører jeg 12 uger med et træningsprogram, og så skifter man fordi kroppen kan hurtigt vænne sig til programmet. Vil anbefale at du måske tilføjer nogle støtteøvelser eller kigger måske på back to basic programmet. Nogle gange kan rækkefølgen af øvelser gør vidunder. Håber det hjalp en smule, eller så du må vente til en med mere erfaring.
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du kan ændre rep-ranges i programmet, altså fx. køre et par uger med flere reps og (måske) færre sæt. Derudover kan du smide nogle støtteøvelser ind, såsom dips, pull-ups, you name it.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Vis kostplan

tak for hjælpen :) de hjælper dog ikke så meget men må så lave lidt om eller gøre som du siger og finde nogle programmer og skifte imellem :)

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster