Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1455
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1452

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til og komme igang.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej gutter.

Jeg har nu trænet i lang tid, hvor jeg udelukkende har brugt noget ganske almindelig Whey protein også bruger jeg lidt No-xplode som suplement ( ved godt der er forskellige meninger om dette).

Men jeg føler det hele står stille og har gjort det, det sidste halve år at all.

det eneste der er sket er min fedt procent er faldet fra 17-16% stadig for høj, en vægt på 78-79kg har lagt stabilt, og en højde på 184, målet er og komme ned på omkring 10% men jeg vil jo gerne lige have opbygget noget masse inden dette sker, evt kan man begge dele på samtidig???

Men hvad skal jeg bruge som suplement, kosten har jeg styr på, vi køre på stenalderkosten der hjemme, en masse protein, ingen sukker ingen stivelse osv, men har jeg brug for mere???

Har kigget på en pakke som denne : http://www.link slettet.com/dk/kosttilskud/all-in-one.html

Men hvad siger i????

Træningen køre jeg split program, det skal stadig fin pudses, er der nogle som har et kanont et de vil anbefale???
jeg køre tungt, maks 12 gentagelser og alt efter dagen 3-4 sæt.

På forhånd tak :)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

Sweepo skrev:Hej gutter.

Jeg har nu trænet i lang tid, hvor jeg udelukkende har brugt noget ganske almindelig Whey protein også bruger jeg lidt No-xplode som suplement ( ved godt der er forskellige meninger om dette).

Men jeg føler det hele står stille og har gjort det, det sidste halve år at all.

det eneste der er sket er min fedt procent er faldet fra 17-16% stadig for høj, en vægt på 78-79kg har lagt stabilt, og en højde på 184, målet er og komme ned på omkring 10% men jeg vil jo gerne lige have opbygget noget masse inden dette sker, evt kan man begge dele på samtidig???

Men hvad skal jeg bruge som suplement, kosten har jeg styr på, vi køre på stenalderkosten der hjemme, en masse protein, ingen sukker ingen stivelse osv, men har jeg brug for mere???

Har kigget på en pakke som denne : http://www.link slettet.com/dk/kosttilskud/all-in-one.html

Men hvad siger i????

Træningen køre jeg split program, det skal stadig fin pudses, er der nogle som har et kanont et de vil anbefale???
jeg køre tungt, maks 12 gentagelser og alt efter dagen 3-4 sæt.

På forhånd tak :)

Kost: Du er nød til enten at tabe dig eller tage på, du kan ikke gøre begge dele. Kalorieoverskud for at tage på i muskelmasse (Her følger en højere fedtprocent med). Kalorieunderskud for at tabe dig (Her følger et tab af muskelmasse med).

Træning: Søg på google efter "Back to basic bodylab" - Det er et rigtigt godt program, som jeg har personligt har fået rigtig gode resultater med.

Kosttilskud: Lad vær med at spilde dine penge på en masse kosttilskud. Hold dig til tung træning, massere af mad og massere af søvn. Hold dig til noget whey proteinpulver eller weightgainer, samt kreatin hvis du er seriøs omkring træningen.

:)
"What am I doing with my life? Am I living it or am I just going to some hum drum job that I don’t really wanna be at, doing some miniscule task being paid to be a mindless drone, or am I living my life on my terms..." - Kai Greene
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri

Du gøres klogest i at virkelig genoverveje hver gang du vil købe et kosttilskud mange begår den fejl, at de køber sig fattig i kosttilskud . Tro mig jeg taler af erfaring! Hold dig til simple kosttilskud som Whey, Omega 3 piller, Vitamin, D3 vitamin specielt her om vinteren. Du kan også benytte dig af Kreatin hvis du gerne lige vil have det ekstra ud af træningen ;-)

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 100 gæster