Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1094
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1092

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til personlige mål

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej alle sammen!

Jeg er en pige på 17 som har trænet og spist seriøst i 3 måneders tid nu, og er efterhånden begyndt at se positive forandringer. Jeg mangler dog nogle mål for min træning! Mine mål ind til videre har ikke været noget særligt, og de er alle nået. Jeg mener dog ikke at jeg har nok forstand på styrketræning til at sætte større mål, så håbede på at der var nogle der kunne hjælpe lidt.

Jeg træner et 3-split der hedder
Ryg - biceps - mave
Bryst - triceps
Ben - skulder - mave
Hvil (cardio)

Dødløft tænker jeg 50 kg? (løfter nu 7,5 i hver side)
Benpress - 80 kg? (50kg)
Squat - 20 kg på hver side (10 kg)
Bænkpress - aner ikke hvad mit mål skal være. Har kun 2,5kg på hver side nu.

Hvad siger i?? (lad os sige på tre måneder) Mine mål skal selvfølgelig være realistiske, men udfordrende. Tak på forhånd

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nu kommer det jo lidt an på hvad du kører af program. Men mine personlige mål som stadig forholdsvis nybegynder er at bænke og squatte min egen kropsvægt (har næsten nået den i squat) og dødløfte 1.5 gange mine egen kropsvægt :-)

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fyn

Træner her: Fitness Syd

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Måske er det ikke helt et tre måneders mål, men bænk og squat egen vægt, og DL 1.5 gang din vægt er et rigtig godt mål :)
Eat big, Lift big & Get big ;)

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 110.00

Er det fordi at tre måneder er for lidt eller for lang tid? :D Tak for svar!

Serious post incoming!!!!
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar

Reputation point: 115

Geografisk sted: Fuarkistan

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00

Det er for kort tid.. Sæt dig nogle del mål
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Reputation point: 420

Geografisk sted: Det Astrale Plan

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Dødløft: 167.50

Jeg blev først og fremmest inspireret til dette indlæg, da du anerkendte din uvidenhed som var et tegn på at du sikkert er et godt menneske, som jeg nok i den virkelige verden ville hjælpe.

Det er selvfølgelig altid godt at have et mål med sin træning det hjælper med at holde sig motiveret hvergang man er nede og træne, hvis jeg var dig ville jeg erkende at det vigtigste er mål med træningen er at udvikle sig både fysisk og psykisk, det er simpelthen det fantastiske ved træningen at du har muligheden for det, dernæst ville jeg for at værre lidt specifik lave nogle kort og langsigtede mål :)

Hvis du vil have lidt kritik på dit program ville det være en god ide at lægge op her på siden

Bare for at være lidt sød så lægger jeg lige nogle udmærkede programmer op til inspiration :D

4 dage om ugen: http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics
6 dage om ugen: http://maxer.dk/artikler/3-split-traeningsprogram

Kosten er ikke svære end få nok protein og grønsager :)

Hvis der ellers er noget så spørger du bare, kommer du fra Jylland???

Zyzz inspired post
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

Brugeravatar

Styrkeliste

Squat squat squat squat og lidt mere squat :D =D>
Eighty percent of succes is showing up
Brugeravatar

Reputation point: 50

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 150.00

Metapod skrev:Jeg blev først og fremmest inspireret til dette indlæg, da du anerkendte din uvidenhed som var et tegn på at du sikkert er et godt menneske, som jeg nok i den virkelige verden ville hjælpe.

Det er selvfølgelig altid godt at have et mål med sin træning det hjælper med at holde sig motiveret hvergang man er nede og træne, hvis jeg var dig ville jeg erkende at det vigtigste er mål med træningen er at udvikle sig både fysisk og psykisk, det er simpelthen det fantastiske ved træningen at du har muligheden for det, dernæst ville jeg for at værre lidt specifik lave nogle kort og langsigtede mål :)

Hvis du vil have lidt kritik på dit program ville det være en god ide at lægge op her på siden

Bare for at være lidt sød så lægger jeg lige nogle udmærkede programmer op til inspiration :D

Kosten er ikke svære end få nok protein og grønsager :) WRONG!!!!!

Zyzz inspired post

Kosten er så UHYRE vigtig hvis du barer sørger for "at få nok protein og grønsager" så kommer du INGEN vejene, men lader bare hjulene kører uændrede. Du er nød til at finde ud af om du vil stige i vægt eller cutte og alt efter hvad du ønsker er det ALFA OG OMEGA at være i kalorie-overskud eller -underskud. At stoppe med at lytte til hvad Metapod siger, er rule number 1 herinde. Ikke mindst fordi 90 % af de posts Metapod skriver er stupide og irrelevante til det givne emne.

Reputation point: 10

justdie skrev:
Metapod skrev:Jeg blev først og fremmest inspireret til dette indlæg, da du anerkendte din uvidenhed som var et tegn på at du sikkert er et godt menneske, som jeg nok i den virkelige verden ville hjælpe.

Kosten er ikke svære end få nok protein og grønsager :) WRONG!!!!!

Zyzz inspired post

Kosten er så UHYRE vigtig hvis du barer sørger for "at få nok protein og grønsager" så kommer du INGEN vejene, men lader bare hjulene kører uændrede. Du er nød til at finde ud af om du vil stige i vægt eller cutte og alt efter hvad du ønsker er det ALFA OG OMEGA at være i kalorie-overskud eller -underskud. At stoppe med at lytte til hvad Metapod siger, er rule number 1 herinde. Ikke mindst fordi 90 % af de posts Metapod skriver er stupide og irrelevante til det givne emne.

LOL brah det er basic stof, med kalorie over og underskud, gad slet ikke at gå længere ned i emnet omkring kosten :)
Desuden er du ufattelig dum at høre på, du gad ikke engang at svare mig i det sidste topic hvor vi havde en diskussion, måske skulle du overveje din eksistens på dette board, da mine 10% af kvalitative indlæg rent faktisk bidrager til boardet med hensyn til hjælp, på hvilke punkter bidrager du?

Skal vi ikke bare stoppe her, med at jeg ikke kommentere dine indlæg og du stopper med at kommentere på mine, da det simpelthen er det mest hensigtsmæssige for alle her på boardet :)

Jeg må desuden indrømme at måske 5-10 % af mine indlæg er ikke skrevet i alvor, men spas og ballade skal der også være plads til :)

* Desuden jeg bliver virkelig ufattelig ked af det, når jeg prøver at hjælpe andre og så føler du at du uden nogen grund at angribe mig som person, og mine handlingerne, bare sådan at du er klar over at din adfærd over for mig, ikke føles særlig rar :(
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online