Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1427
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1424

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til planlægning af kost

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey alle bodybuilders! :)
Jeg er en dreng på 17 år, som har trænet sådan lidt halv seriøst i omkring 4-5 måneder nu. Men jeg vil gerne tage den skridtet videre og gå lidt mere op i det.
Så jeg har brug for lidt hjælp til planlæggelse af kostplan. Men her er min umiddelbare idé af en eventuel kostplan:

Morgenmad: 1 portion Havre Gryn (er det okay at smide sukker på, så det smager lidt bedre, eller vil det have en negativ effekt?)
Middagsmad (i skolen): 2 stykker rugbød med spegepølse
Sen middagsmad (efter skole): 2-3 stykker frugt højst sandsynligt bananer og æbler og 1 glas kakao af ca. 200-250 ml vil jeg tro. Eventuelt noget ekstra ind her?
Aftensmad: Whatever mom makes, men ALTID noget med kød, og højst sandsynligt lidt grøntsager til :)
Og et glas med whey protein drik efter træning, de dage jeg gør det, som jeg umiddlebart tror vil blive tirsdag, torsdag og søndag. Eller mandag, onsdag og fredag. Vil nemlig gerne have fri fredag og lørdag aften, så jeg stadig kan gå i byen eller være sammen med venner :)

Men jeg sad og tænkte over om det overhovedet er muligt med sådan en kost at kunne træne effektivt? For de andre kostplaner jeg har set på har været meget sundere, men jeg magter bare ikke at skulle spise rugbrød om morgenen. Eller spise kylling hver aften. Men hvis det er nødvendigt at spise kylling eller lignende hver aften, kunne jeg sikkert godt få lokket min mor til at lave noget til mig.
Men kom hellere end gerne med inputs til min kostplan, eftersom jeg er helt ny herinde har jeg ikke den store anelse, om den er nogenlunde god, eller det værste lort :P
Så bare kom med forslag :)

Reputation point: 0

Træner her: Sunds styrke og motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 105.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

1. Sæt din kost ind i Kostplan programmet her på siden.
2. Læs artiklerne vdr. kost her på siden
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster