Nu begynder min boksesæson snart igen(16. August)jeg har altid fra når sæsonen har sluttet, til den startede igen, styrketrænet for at holde mig selv ved lige og for at få nogle muskler på kroppen.
Men nu vil jeg gerne have hjælp til at sammensætte er 3 dags program sammen som jeg kan træne hele boksesæsonen som et supplement til boksningen, for at gøre mig hurtigere, stærkere og mere udholdent.... Jeg har en del erfaren med styrketræning før jeg begyndte med boksning, som jeg har gjordt de sidste 3 år.. og nu syntes jeg det var på tide at jeg "Crack it up a knotch"....
Og jeg ved der er nogle som har mere forstand på at sammensætte er ordentligt program end jeg har, så derfor beder jeg har om hjælp til det:)..
Jeg har nogle ting som jeg vil ha ekstra god træning i, så som, Triceps,skuldre(nakke!), ryg/meget lænd, knæled/håndled,MAVE osv...
Hele sidste sæson supplerede jeg min træning, med Protein og kulhydrate, som jeg helt sikkert også har tænkt mig at gøre igen.. og med omnimin og EPA-GLA+..
Håber nogle kan hjælpe, og har i nogle ideer som vil være godt for min træning, siger i bar til!