Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1524
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1522

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til vægttab.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har læst om DNP 2,4 og kunne godt tænke mig at prøve det. Ved godt dets bivirkninger.
Men er der nogle der kan fortælle mig hvor meget man skal tage og hvor tit? Og hvor stærkt går det? Jeg vil gerne tabe mig 10-15 kg.

Køn: Kvinde.
Alder: 20 år.
Højde: 162 cm.
Vægt: 73 kg.

Håber der er en der vil hjælpe.
Hubaduba :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

spis mindre, men sund og bevæg dig mere. :D
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan

Hold dig fra det er mit råd.
fandt følgende på miljøministeriets hjemmeside:
Optagelse, omdannelse og udskillelse:
Hos mennesker optages 2,4-dinitrophenol efter indtagelse, inhalation og ved hudkontakt.
Hos dyr er 2,4-dinitrophenol blevet optaget efter indtagelse og ved hudkontakt.
Efter optagelse fordeles dinitrophenolerne i organismen og omdannes i leveren til vandopløselige stoffer, der udskilles i urinen.

Sundhedsmæssige effekter:
Den akutte giftighed af 2,4-dinitrophenol hos dyr er høj. Hos rotter blev LD50 for oral indtagelse bestemt til mellem 30 og 71 mg/kg lgv. I marsvin udsat for 2,4-dinitrophenol via huden døde alle dyr ved en dosis på 700 mg/kg lgv.

I længerevarende fodringsforsøg med 2,4-dinitrophenol er der hos dyr set toksiske effekter som grå stær, nyreskader, nedsat kropsvægt, opkastninger, og øget kropstemperatur og iltforbrug.

Hos mennesker, der har indtaget 2,4-dinitrophenol som et slankemiddel i daglige doser på 1 til 50 mg/kg lgv., er der set mange toksiske effekter. Disse omfatter hudreaktioner, grå stær, øget basalstofskifte samt følgevirkninger heraf.

Jeg vil råde dig at tabe dig på den ordentlige normale måde - det vil også ændre din livsstil så du ikke ender med at tage det hele på igen.
få lavet dig en kostplan - jeg kan godt hjælpe dig med at finde dit ligevægtsindtag så du ved hvor meget du skal indtage på din slankekur.

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Jeg har læst det.. Og jeg ved godt det er et farligt stof.
Jeg er al for utålmodig når det kommer til slankekur.. Har prøvet efedrin+clen, men var ikke tilfreds.
Har brug for at vide hvordan DNP'en skal tages, ikke andre gode råd eller kloge hoveder :roll:

tag og læs denne tråd igennem hvor stoffet tidligere har været diskuteret:
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?p=75762

der findes bl.a. disse indlæg:
Det er noget farligt stads. Det virker ved at tillade protoner at gå gennem mitrokondiemembranen, istedet for at som normalt at gå gennem ATP-syntaseenzymer, hvad der derfor får hele kulhydrat og fedtstofskiftet til at spilde en masse energi (da der jo ikke bliver dannet ATP af dem i den afgørende sidste fase). Energien bliver istedet til varme, og derfor kan man dø af varme og energimangel.

Bestemt ikke noget legetøj, folk dør af det.

Det skal dog ikke være nogen hemmelighed at visse prof bodybuildere (og fotomodeller, har jeg ladet mig høre) bruger det som et enormt effektivt slankemiddel, da det kan give fedttab på halve kilo om dagen.

Som en pige, jeg havde forklaret om DNP engang sagde: "Nåja, så dør man da tynd!"

DNP er muligvis noget af det farligste man kan røre ved når det kommer til doping i træningssammenhæng. Drop alle tanker om DNP, da det kan brænde din hjerne af og skade leveren.

Hvis man endelig skulle bruge en fatburner kunne det være ECA´-stack, der i mildere grad har lidt den samme effekt.

JEG har selvfølgelig også prøvet DNP

Ud over at det er et kraftigt Oxidationsmiddel så du kraftigt forøger din sandsynlighed for at udvikle kræft - så er det også en direkte cellegift. DNP står for Dinitrophenol - dvs to Nitrogengrupper på en phenolring. Og ja det virker som smeden siger ved at ødelægge membranpotentialet - Dvs det svarer til at du giver bilen fuld gas og brænder benzin af mens du har trykket koblingen i bund. Også deraf det er kaldet en cellulær uncoupler (tror det staves sådan).

Du har det mildest talt ad helvede til mens du tager det, så ud over at udsætte dit liv nu og her for høj fare så kan du formentlig takke dig selv og din ungdommelige dumhed for de svulster der udvikler sig når du når op i en højere alder.

Derudover så er dit stofskifte så påvirket at din thyroidfunktion er helt i bund efter brug af DNP og derfor vil du hurtigt tage fedtmasse på igen og tabe muskelmasse når du er færdig med DNP -

Men held og lykke herfra.

- selv hvis jeg vidste hvordan man tog det tror jeg ærlig talt ikke jeg ville hjælpe dig med det.
hvis du endelig vil hoppe over hvor gærdet er lavest, og sikkert ende med at tage hele lortet på igen - måske endda blivere mere overvægtig, må jeg så ikke foreslå nogle produkter som rent faktisk er lovlige ?

jeg har læst al det der.. mit problem er min tålmodighed. jeg vil gerne tabe mig 10 kg. og det skal være inde for en måned.

Hubaduba skrev:jeg har læst al det der.. mit problem er min tålmodighed. jeg vil gerne tabe mig 10 kg. og det skal være inde for en måned.

Det er en urealistisk målsætning, og vil ikke kunne gennemføres på en ordentlig måde.
- hvis det rent faktisk lykkes for dig vil din hud ikke have tid til at "stramme sig op" så du vil have hudflapper siddende - dvs du stadig vil se tyk ud, og det er vel det at det hele i bund og grund handler om, at komme til at se bedre ud?
måden at stramme huden op er ved hjælp af maveøvelser, som du alligevel vil tabe dig af - så hvorfor ikke gøre det hele på en gang i sted for at skulle "tage sig sammen" 2 gange ?

haha.. hvor meget hud tror du jeg har? jeg har en hel flad mave..
vil bare gerne af med noget af lårene og hofterne :) jeg skal ikke have strammet noget op..

Når du selv skriver du vil smide 10 kg går jeg ud fra det er fordi du realistisk set bør smide de 10 kg - om det så sidder på maven, lårene, ballerne eller hagen for den sags skyld, så har din hud, i takt med du har taget på, udvidet sig for at kunne "huse" fedtet.
Hvis du rent faktisk ville kunne smide 10 kg på en måned, vil der bestemt opstå overskydende hud.
desuden er der en massiv risiko for dehydrering forbundet med at tage disse sider - så jeg vil påstå en stor del af dit vægttab vil være væskerelateret - desuden er det ekstremt farligt at dehydrere.

Jeg vil ikke kommentere yderligere på tråden da det ikke virker som om jeg får mit budskab igennem til dig. Jeg vil dog til slut endnu en gang råde dig til at genopveje din slutning, måske opsøge en læge for at få en professionel mening - det er vel det mindste man kan gøre når "slankemiddlet" angiveligt skulle være livsfarligt.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster