Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 691
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 688

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp!. ville utrolig gerne vokse mere. kan i hjælpe?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej. ville lige starte med at præsentere mig selv: hedder Daniel er 18 år gammel og kommer fra silkeborg.

ville bare gerne høre om her inde kunne hjælpe mig?. For ville utrolig gerne tille op til mr fitness, men som i nok kan gætte så kan mit alder måske være et problem?. Så ville høre om nogen viste om man i alle alder har mulighed for at deltage?

det næste jeg gerne ville vide er om nogen herinde selv har deltaget eller som har kontakt med nogen som kan hjælpe en viedere med ens træning, for har svært ved at blive ved med at vokse, har trænet 1 år, og holdet lidt pauser nu og da, pluds ferie:). så men ville høre om nogen herinde ville kunne hjælpe mig viedere, ps disse billeder som er i mit galleri er meget! gammel, er selvfølgelig villig til at sende billeder til disse folk som kan hjælpe mig videre, vis det er en del af procesen for at kunne hjælpe mig,

men vis der er mere information som i ønsker, så er i selvfølgelig mere end velkommen til at skrive i dette indlæg :wink: ps her er et nyere billeder:
Vedhæftede filer
7247-2Zj64uIY7l.jpg
7247-2Zj64uIY7l.jpg (9.69 KiB) Vist 61 gange

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan

ville bare gerne høre om her inde kunne hjælpe mig?. For ville utrolig gerne tille op til mr fitness, men som i nok kan gætte så kan mit alder måske være et problem?. Så ville høre om nogen viste om man i alle alder har mulighed for at deltage?

Hej mester.. alderen har ingen betydning. Asbjørn Riis's søn Klaus stillede op som 18 årig..

det næste jeg gerne ville vide er om nogen herinde selv har deltaget eller som har kontakt med nogen som kan hjælpe en viedere med ens træning, for har svært ved at blive ved med at vokse, har trænet 1 år, og holdet lidt pauser nu og da, pluds ferie:). så men ville høre om nogen herinde ville kunne hjælpe mig viedere, ps disse billeder som er i mit galleri er meget! gammel, er selvfølgelig villig til at sende billeder til disse folk som kan hjælpe mig videre, vis det er en del af procesen for at kunne hjælpe mig,

Der er rigtigt mange atletter herinde - men tror kun det er Tanja Fogtmann som har prøvet Miss... Måske kan hun hjælpe dig med links til erfarne atletter...

men vis der er mere information som i ønsker, så er i selvfølgelig mere end velkommen til at skrive i dette indlæg :wink: ps her er et nyere billeder

Er der ikke nogen erfarne folk i dit lokalområde? Prøv at tage en snak med dem. :wink:

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)

Er der ikke nogen erfarne folk i dit lokalområde? Prøv at tage en snak med dem.

Jeg ved personligt I har atleter i Silkeborg, nu gælder det bare om at spotte dem ud, hvilket ikke er svært, så længe man kender bare lidt til BB, eller fitness.

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Detorian skrev:Er der ikke nogen erfarne folk i dit lokalområde? Prøv at tage en snak med dem.

Jeg ved personligt I har atleter i Silkeborg, nu gælder det bare om at spotte dem ud, hvilket ikke er svært, så længe man kender bare lidt til BB, eller fitness.

og der er en der hedder ramsmus, og 1 en mere jeg ikke snakker med. men det er nu ikke så simpelt for de er meget lukket omkring det, der sker engang i mellem at de er villig til at hjælpe en. men det var nu også bare for at høre nogen herinde, for tit når man møder den slags mennesker inde i et center, så syndes jeg personligt det er svært at komme i kontakt med dem, hvor det er mere simpel her:)

Detorian skrev:Er der ikke nogen erfarne folk i dit lokalområde? Prøv at tage en snak med dem.

det er også rigtig, der er nogen her i silkeborg. men syndes bare de er vildt svære at komme i kontakt med, for det de fokusere så meget, at de sjælden har tid til at hjælpe, ellers er det måske bare fordi jeg møder dem på de forkerte tidspukter

Jacpuet skrev:

og der er en der hedder ramsmus, og 1 en mere jeg ikke snakker med. men det er nu ikke så simpelt for de er meget lukket omkring det, der sker engang i mellem at de er villig til at hjælpe en. men det var nu også bare for at høre nogen herinde, for tit når man møder den slags mennesker inde i et center, så syndes jeg personligt det er svært at komme i kontakt med dem, hvor det er mere simpel her:)

Muhahaha... Han er min rigtig gode ven. Kender de fleste fra Silkeborg, selvom jeg bor I Århus. Det bunder nok også lidt i at folk ikke gider hjælpe hvem som helst som i gamle dage. Der kom så sent som i går en og spurgte min træningsmakker, om han ville hjælpe ham. Perosnligt gider jeg kun hjælpe de folk jeg tror på gør noget ved det. Samme grund til jeg overhovedet kunne få den vejlder jeg har i dag, for som han selv sagde, han tror på jeg gør noget ved det.

Men det er rigtigt nok, folk gider ikke hjælpe hvem som helst, da mange har prøvet den der med at hjælpe en ven, som alligevel ikke lytter til ens råd.

Kostplan: Vis kostplan

Og så er det jo ikke sådan at blot fordi folk har stillet op ved de alt om konkurrencer, kost, træning, udtømning osv.

Tag og find en du ved ved noget om tingene og en du stoler på. Ja det koster ofte penge (2000-3000 typisk)...

Ved der flere i og omkring silkeborg der dygtige...
Månedens skribent: December 2007

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster