Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1341
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1338

Følg bodybuilding.dk på

Holdbart ur

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB

Jeg søger et ur som jeg kan gå med på mit arbejde. Jeg har endnu ikke haft et ur til arbejdet, som har holdt mere end halvt års tid. Jeg har bl.a. haft Suunto Core All Black, et digitalt Fossil ur og et par Casio ure. Jeg ved ikke om jeg har været særlig uheldig med mine ure eller om det er en fejl 40, men uanset hvad er jeg træt af at købe nye ure. Jeg har et aktivt arbejde i Forsvaret, men synes nu selv at jeg passer godt på mine ting.

Kan nogen af jer anbefale nogle ure? Altså ure som beregnes til arbejde og ikke til gallatøjet. Det behøver ikke kunne noget specielt, bare vise klokken og gerne være digitalt. Jeg har selv kigget på G Shock, men de er dyre, hvis de bare også går til.

På forhånd tak for svaret :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tillader mig at lave et bump :)

Citizen Pingo eller Victorinox Inox.

Sidstnævnte udkommer først lidt senere på året, men vil klar anbefale dig at kigge nærmere på det.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Logbog: Vis logbog

Kig evt. på http://toughwatches.net.

Du kan finde udmærket deals på G-Shock div. steder på nettet. De er stort set umulige at slå ihjel. Hvis robusthed det er eneste krav du har, vil det ikke være et dumt sted at starte.

Det ser ikke ud til at nogle af dine forrige ure har været specificeret til at være 'robuste' som sådan (du nævner ikke Casio modeller).
This is a Rouchefoucauld. The thinnest water-resistant watch in the world. Singularly unique, sculptured in design, hand-crafted in Switzerland, and water resistant to three atmospheres. This is 'the' sports watch of the '80s
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: US

Kostplan: Ingen kostplan

Grumpy skrev:Citizen Pingo eller Victorinox Inox.

Sidstnævnte udkommer først lidt senere på året, men vil klar anbefale dig at kigge nærmere på det.

Tak :) Har du erfaring med det første ur?

SoS skrev:Kig evt. på http://toughwatches.net.

Du kan finde udmærket deals på G-Shock div. steder på nettet. De er stort set umulige at slå ihjel. Hvis robusthed det er eneste krav du har, vil det ikke være et dumt sted at starte.

Det ser ikke ud til at nogle af dine forrige ure har været specificeret til at være 'robuste' som sådan (du nævner ikke Casio modeller).

Tak for linket :) Det vil jeg nærstudere.

Du har ret, det eneste jeg kræver er robusthed. Diverse andre indstilling urene som regel har, har vi egentlig udstyr til. Og du har helt ret - de var ikke robuste. Der var jeg jo nok bare lidt for nem at narre, når Suunto skrev at uret var egnet til bjergbestigning, Fossil uret blev købt i en amerikansk butik i Afghanistan (som døde af varmen). De andre Casio ure var rigtigt nok ikke G Shock, men bare nogle "billige" digitale ure.

Enten er du meget voldsom med dine ure, eller også så har du købt elendig kvalitet.

Jeg har selv et Casio Pathfinder, som jeg har brugt hver dag i Hæren, igennem 5 år, og har nu haft det i 7 år. Det har fået en del tæsk, og det fungere lige så perfekt, og glasset er stadig rigtig pænt.

Jeg vil kigge på Casio, og med det du fortæller så vil jeg nok kigge på G-Shock serien, da de kan holde til utrolig meget.
Jeg ved ikke hvad dit budget er, men jeg vil forslå at du ikke sparer alt for meget.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Kig ned i en guldsmed, find et fedt ud, prut om prisen.. Bum
Black Jack då' - Hvor svært ka det være?
To be the best, you gotta take out the best! ;)

Jeg har et dykkerur som er en solid klods af stål. Det holder', lol. Anyways, det afhænger lidt af hvilket arbejde du laver, for et ur som mit der vejer 250 g kan føles ret meget upraktisk.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 185

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster