- Hvad er hormoner og hvad hjælper det med?
- Hvad er bivirkningerne ?
- Er det et ulovligt produkt?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

James123 skrev:Hej jeg er en dreng på 18 år, som vejer 72 kg og er 182 cm. høj. Jeg er blevet tilbudt nogle hormoner i piller, hvor du tager en hver morgen, hvor du så træner intenst bagefter. Jeg har fået at vide, at man bliver pænt stor uden, at mærke bivirkninger på bare 4 uger. Det ville være dejligt, hvis der var nogle af jer der kunne hjælpe med nogle informationer! På forhånd tak![]()

Rosendal skrev:James123 skrev:Hej jeg er en dreng på 18 år, som vejer 72 kg og er 182 cm. høj. Jeg er blevet tilbudt nogle hormoner i piller, hvor du tager en hver morgen, hvor du så træner intenst bagefter. Jeg har fået at vide, at man bliver pænt stor uden, at mærke bivirkninger på bare 4 uger. Det ville være dejligt, hvis der var nogle af jer der kunne hjælpe med nogle informationer! På forhånd tak![]()
Hvor lang træningserfaring har du?
Udfra dine oplysninger med 182cm høj og vægt på 72 vil jeg mene at du med en korrekt kostplan og træningsprogram vil kunne se mirakler..
Hvis du endelig vil tage div. homoner/steorider osv så vent til du har fået bygget noget ordenligt op.
Du vil hurtigt blive stoppet her på siden af doping politikken, derfor bør du læse lidt på http://www.bodyhouse.dk som er mere kendte for deres åbne snak omkring div. doping tilskud

James123 skrev: - Hvad er hormoner og hvad hjælper det med?
Et stof som dannes i en celle og har effekt på sig selv eller en anden celle er et hormon - der er m a o mange at vælge imellem
umuligt at sige når vi ikke ved hvilket hormon det er du fået
det er der god chance for, men igen - det kræver at vi ved hvad du fået, før vi kan svare på det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster