Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1116
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1114

Følg bodybuilding.dk på

Hormoner

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Hej jeg er en dreng på 18 år, som vejer 72 kg og er 182 cm. høj. Jeg er blevet tilbudt nogle hormoner i piller, hvor du tager en hver morgen, hvor du så træner intenst bagefter. Jeg har fået at vide, at man bliver pænt stor uden, at mærke bivirkninger på bare 4 uger. Det ville være dejligt, hvis der var nogle af jer der kunne hjælpe med nogle informationer! På forhånd tak :)
- Hvad er hormoner og hvad hjælper det med?
- Hvad er bivirkningerne ?
- Er det et ulovligt produkt?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ud fra de begrænsede oplysninger, du kommer med, er det svært at sige, præcist hvilken type hormoner, der er tale om. Det er sandsynligvis væksthormon. Det kan hjælpe dig til at blive stor og stærk, men den med, at der ingen bivirkninger er, kan du godt glemme. Jeg er ikke fagmand, så der er nok andre, der ved mere om bivirkningerne, end jeg gør, men mit gæt er, at brug af væksthormon bl.a. vil belaste hjertet (samt meget andet i kroppen), idet hjerte og knogler kan komme til at vokse uforholdsmæssigt, og det er altså noget skidt.

Og ja, de hormoner, der er relevante i forbindelse med træning, vil være at betragte som ulovlige doping-præparater.

Lad være med at fucke dit liv op med sådan noget lort. Du er ung, og hvis du tager hormoner, vil du komme til at betale regningen (rent helbreds-mæssigt) om nogle år. Sæt dig ind i nogle ting omkring træning og kost, og træn og spis som et mandfolk. Så har du en chance for at få både din fysik og din samvittighed i orden. Hvis du ellers er sund og rask, kan du også gaine muskler, bare du får den rette kost, og træner hårdt. Rent teknisk er det sjældent ret svært, men det kræver en betydelig indsats

Good luck.

James123 skrev:Hej jeg er en dreng på 18 år, som vejer 72 kg og er 182 cm. høj. Jeg er blevet tilbudt nogle hormoner i piller, hvor du tager en hver morgen, hvor du så træner intenst bagefter. Jeg har fået at vide, at man bliver pænt stor uden, at mærke bivirkninger på bare 4 uger. Det ville være dejligt, hvis der var nogle af jer der kunne hjælpe med nogle informationer! På forhånd tak :)

Hvor lang træningserfaring har du?
Udfra dine oplysninger med 182cm høj og vægt på 72 vil jeg mene at du med en korrekt kostplan og træningsprogram vil kunne se mirakler..

Hvis du endelig vil tage div. homoner/steorider osv så vent til du har fået bygget noget ordenligt op.

Du vil hurtigt blive stoppet her på siden af doping politikken, derfor bør du læse lidt på www.bodyhouse.dk som er mere kendte for deres åbne snak omkring div. doping tilskud
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan

Jeg vil lige ytre min mening her og den er at jeg synes man burde lade være med at gætte på hvilke medikamenter det kunne være når man åbenbart ikke har det fjerneste kendskab til det.
Hvorfor ikke bare sige at det ville være klogest og lære at træne og spise ordentligt før man overvejer noget af den slags. Hvis man ikke kan rådgive om noget så skal man lade være da man ellers bare udstiller sig selv som et fjols.
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

Synes slet ikke du skal begynde på dette.. der er så mange bivirkninger så du slet ikke fatter det :o
Brug af anabole steroider har nogle meget alvorlige fysiske og psykiske bivirkninger. N. Det drejer sig om bumser, skader på leveren, hurtig vægtforøgelse, større risiko for hjerteanfald fordi ens hjerte bliver større og dermed bliver det langsomere, også kan man få svært ved at få børn. Og når du er så ung er der en risiko for at du stopper med at vokse..

og selvfølgelig er det ulovligt? Men prøv at starte basic og fokusere på din træning og kost (:

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00

Rosendal skrev:
James123 skrev:Hej jeg er en dreng på 18 år, som vejer 72 kg og er 182 cm. høj. Jeg er blevet tilbudt nogle hormoner i piller, hvor du tager en hver morgen, hvor du så træner intenst bagefter. Jeg har fået at vide, at man bliver pænt stor uden, at mærke bivirkninger på bare 4 uger. Det ville være dejligt, hvis der var nogle af jer der kunne hjælpe med nogle informationer! På forhånd tak :)

Hvor lang træningserfaring har du?
Udfra dine oplysninger med 182cm høj og vægt på 72 vil jeg mene at du med en korrekt kostplan og træningsprogram vil kunne se mirakler..

Hvis du endelig vil tage div. homoner/steorider osv så vent til du har fået bygget noget ordenligt op.

Du vil hurtigt blive stoppet her på siden af doping politikken, derfor bør du læse lidt på http://www.bodyhouse.dk som er mere kendte for deres åbne snak omkring div. doping tilskud

Jeg har været medlem af fitness dk siden d. 10 Januar 2009. De første 8 måneder trænede jeg ikke seriøst pga. arbejde som varede 4 gange om ugen osv. Jeg trænede 2-3 gange om ugen de muskelgrupper jeg orkede at træne. Da jeg så endelig blev færdig med mit arbejde, begyndte jeg på endnu mere seriøs træning og jeg har trænet 3-4 gange om ugen i de sidste 2 måneder. Nogle undtagelser er der dog om ugen, da der også har været lektier at se til.

Det skal lige siges, at jeg ikke overvejer at tage dem, men at jeg er blevet tilbudt disse hormoner og da jeg ikke kunne finde viden om dem, andre steder på nettet tænkte jeg på at spørge her.

James123 skrev: - Hvad er hormoner og hvad hjælper det med?
Et stof som dannes i en celle og har effekt på sig selv eller en anden celle er et hormon - der er m a o mange at vælge imellem
umuligt at sige når vi ikke ved hvilket hormon det er du fået
det er der god chance for, men igen - det kræver at vi ved hvad du fået, før vi kan svare på det
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: 2200

Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Doping