Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 653
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 650

Følg bodybuilding.dk på

HST dekon.: "Må" der laves cardio?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej,

Jeg har søgt på dekon her på siden, men synes ikke rigtg, at jeg har fundet svar på mit spørgsmål.

Er igang med den excentriske fase af mit HST-program, dvs. at jeg snart skal til at tage mig en uge med dekon. Her kommer så mit spørgsmål: Efter dekon. kunne jeg godt tænke mig, at få min BF% en smule ned inden jeg starter på et nyt program. Er det hensigtmæssigt, at begynde stille og roligt under dekon at lave lidt cardio eller skal man gå totalt i cølibat?

Jeg er naturligvis klar over, at jeg bare kan gøre som jeg nu engang lyster, men strider det mod principperne i dekon?

PFT.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hamudenben skrev:Hej,

Jeg har søgt på dekon her på siden, men synes ikke rigtg, at jeg har fundet svar på mit spørgsmål.

Er igang med den excentriske fase af mit HST-program, dvs. at jeg snart skal til at tage mig en uge med dekon. Her kommer så mit spørgsmål: Efter dekon. kunne jeg godt tænke mig, at få min BF% en smule ned inden jeg starter på et nyt program. Er det hensigtmæssigt, at begynde stille og roligt under dekon at lave lidt cardio eller skal man gå totalt i cølibat?

Jeg er naturligvis klar over, at jeg bare kan gøre som jeg nu engang lyster, men strider det mod principperne i dekon?

PFT.

Ville være dumt at lave for meget cardio og være i kalorie underskud under dekon. Du holder jo netop ikke på din masse når du ikke træner i den periode. Og din krop er presset nok efter en hård omgang hst. Så den har ekstra brug for de kalorier :)
Månedens skribent: December 2007

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster