Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

haxelhoff skrev:Kun til GT 10 x 10 delen.
Jeg er gået i krig med det, og syntes det er super godt. Ikke mindst fordi det føles godt, og man kan mærke fremgang, men også fordi man for god teknik i øvelserne og syntes man lære sin krop godt at kende. Grundet de mange reps. +1

) så kan du smide en enkelt maveøvelse ind på ben/dødløft dagen. Ellers ville jeg vente til du ihvertfald har kørt det i de første 8 uger med at ændre i øvelse mm.

haxelhoff skrev:GT 10x10 er baseret på et 2 on 1 off – 1 on 1 off split så du træner de samme grupper 2 gange på 10 dage. Programmet er sat op som det er fordi det virker i den sammenhæng, tror det er en dårlig idé at bytte rundt på dage og ting. Du er meget fokuseret på mave (kunne jeg forestille mig) så kan du smide en enkelt maveøvelse ind på ben/dødløft dagen. Ellers ville jeg vente til du ihvertfald har kørt det i de første 8 uger med at ændre i øvelse mm.
HST er jeg forresten ikke den store fan af
Så må jeg nok hellere bare beholde det sådan!
madsadovic skrev:haxelhoff skrev:GT 10x10 er baseret på et 2 on 1 off – 1 on 1 off split så du træner de samme grupper 2 gange på 10 dage. Programmet er sat op som det er fordi det virker i den sammenhæng, tror det er en dårlig idé at bytte rundt på dage og ting. Du er meget fokuseret på mave (kunne jeg forestille mig) så kan du smide en enkelt maveøvelse ind på ben/dødløft dagen. Ellers ville jeg vente til du ihvertfald har kørt det i de første 8 uger med at ændre i øvelse mm.
Når ja, det har du ret iSå må jeg nok hellere bare beholde det sådan!
Har du ellers erfaring med andre programmer, som er gode til hvis man mere går efter markeringen af musklerne end styrken i dem?

haxelhoff skrev:madsadovic skrev:haxelhoff skrev:GT 10x10 er baseret på et 2 on 1 off – 1 on 1 off split så du træner de samme grupper 2 gange på 10 dage. Programmet er sat op som det er fordi det virker i den sammenhæng, tror det er en dårlig idé at bytte rundt på dage og ting. Du er meget fokuseret på mave (kunne jeg forestille mig) så kan du smide en enkelt maveøvelse ind på ben/dødløft dagen. Ellers ville jeg vente til du ihvertfald har kørt det i de første 8 uger med at ændre i øvelse mm.
Har du ellers erfaring med andre programmer, som er gode til hvis man mere går efter markeringen af musklerne end styrken i dem?
Har næsten altid bare trænet 2 split, fordi det er passet mig godt. Er det markering og styrke eller masse du vil have... nu er jeg i tvivl

madsadovic skrev:haxelhoff skrev:madsadovic skrev:haxelhoff skrev:GT 10x10 er baseret på et 2 on 1 off – 1 on 1 off split så du træner de samme grupper 2 gange på 10 dage. Programmet er sat op som det er fordi det virker i den sammenhæng, tror det er en dårlig idé at bytte rundt på dage og ting. Du er meget fokuseret på mave (kunne jeg forestille mig) så kan du smide en enkelt maveøvelse ind på ben/dødløft dagen. Ellers ville jeg vente til du ihvertfald har kørt det i de første 8 uger med at ændre i øvelse mm.
Har næsten altid bare trænet 2 split, fordi det er passet mig godt. Er det markering og styrke eller masse du vil have... nu er jeg i tvivl
Ja undskyld, min fejl! Jeg vil gerne have muskelmasse
Forresten det der GT 10x10, minder det ikke også meget om GVT (German Volume Training)? Så det blev diskuteret i en tråd længere nede

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster