Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jespermc skrev:er du konkurrence bbér?

jespermc skrev:okay fedt

niklasrd skrev:jespermc skrev:okay fedt
har trænet seriøst i cirka 1,5 år men startede sådan generelt med at "træne" da jeg var 14 (er 18 nu) så kan jeg godt starte på HST?

Hippo skrev:Say what ?
Hvis du er seriøs omkring at du vil være BB'er, så burde du glemme alt om HST
og så arbejde dig hen imod at finde et split program der passer til dit temperament
og din tidsplan i løbet af ugen. HST er et usandsynligt dårligt valg.

Hippo skrev:Jamen generelt er der jo bare ikke meget godt at sige om HST, med mindre man er totalt
noob og bare skal igang og have prøvet nogle øvelser af og i det hele taget lære at træne.
Og dét er netop os svagheden, der er for mange øvelser, for lav volumen, for lidt
intensitet, for lidt mulighed for at fokusere på eventuelle svagheder. Skal jeg
blive ved ?
Hvis du tror du kan blive BB'er ved at gå ned og lave 3x10 i squat så er du på vildspor.

niklasrd skrev:Hippo skrev:Jamen generelt er der jo bare ikke meget godt at sige om HST, med mindre man er totalt
noob og bare skal igang og have prøvet nogle øvelser af og i det hele taget lære at træne.
Og dét er netop os svagheden, der er for mange øvelser, for lav volumen, for lidt
intensitet, for lidt mulighed for at fokusere på eventuelle svagheder. Skal jeg
blive ved ?
Hvis du tror du kan blive BB'er ved at gå ned og lave 3x10 i squat så er du på vildspor.
hvilke trænings programmer ville du så anbefale? kunne du evt smide nogen links ind?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster