Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1023
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1020

Følg bodybuilding.dk på

hst vs. gamle dage

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey :)

Jeg har trænet relativt(til min alder) længe, min masse steg ca. 50% i løbet af de to første år(uden andet en protein, kreatin og STORE mængder med), samme fedt %.
Trænede så hst de sidste par år( artikler/bodybuilding/the-basics-of-hypertrophy-training.html ), og det virkede rigtig godt for mig, men jeg er stoppet i centeret og har købt mig nogle gymnastringe og et par håndvægte.

Mit program har ændret sig ret så meget, den 1. 1/3 af træningen (mellem excentrisk og 4 reps.), næste 1/3 (4-8 reps.) sidste 1/3 (8-12 reps.) og hele kroppen ca. 3 gange om ugen. Hvor meget vækstpotentiale er der i det? kan kroppen virkelig blive vant til 'ALLE' de masser den er kan ta!?!

Jeg kan ret godt li programmet, det er derfor jeg gør det, jeg kunne evt, tage 1. 1/3 af programmet og gange det med 3 og træne det 2 uger o.s.v., det andet er bare meget sjovere..., Jeg er også blevet MEGA stærk på et par måneder, er gået fra 12 chins til 30, 30!! rene flotte chins har jeg ALDRIG været i nærheden af!!! kan tage et par armbøjninger uden at sætte føderne i jorden(jeg dyrker ikke mit ego så meget, men det er svært for mig ikke at synes det er lidt cool :) )

Sidste ting, hvis jeg skulle blive ved mit nuværende program, hvad tror du så er bedst når jeg træner(i den tungere ende), 'ta noget af vægten af' i løbet af sættet så jeg kan ta flere reps., eller tage færre reps. men fx. ta to sæt med samme vægt?
Hvis jeg køre det på den føste måde, kan jeg stort set ikke køre med den samme vægt, medmindre jeg holder en laaaaaaaaang pause, 3+ minutter, jeg holder ca. mellem 45.sek og 1,5 min.

happy landings... steen :)

Reputation point: 0

Geografisk sted: kbh

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster