Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

justthebest skrev:Vi havde tv2's ernæringsekspert ude på min handelsskole igår. og han vare inde på et emne med at humus øgede kroppens produktion af testosteron. I hans forbindelse var det noget med at man kunne blive mere potent af det, men jeg vil da mene at enhver øgning af testosteron er gavnligt for øgning af muskelmasse. Er jeg helt galt på den? og er der nogen der ved om det er så lidt at det ikke gør nogen forskel?

New Dude skrev:justthebest skrev:Vi havde tv2's ernæringsekspert ude på min handelsskole igår. og han vare inde på et emne med at humus øgede kroppens produktion af testosteron. I hans forbindelse var det noget med at man kunne blive mere potent af det, men jeg vil da mene at enhver øgning af testosteron er gavnligt for øgning af muskelmasse. Er jeg helt galt på den? og er der nogen der ved om det er så lidt at det ikke gør nogen forskel?
Har du undersøgt på forhånd hvad hummus består af ..
mikkel_baech skrev:Tænk dig om.. Hvis Humus var anobolsk i en betydning så det kunne gøre en forskel tror du så ikke at du havde set en masse voldæde humus hele tiden?

justthebest skrev:New Dude skrev:justthebest skrev:Vi havde tv2's ernæringsekspert ude på min handelsskole igår. og han vare inde på et emne med at humus øgede kroppens produktion af testosteron. I hans forbindelse var det noget med at man kunne blive mere potent af det, men jeg vil da mene at enhver øgning af testosteron er gavnligt for øgning af muskelmasse. Er jeg helt galt på den? og er der nogen der ved om det er så lidt at det ikke gør nogen forskel?
Har du undersøgt på forhånd hvad hummus består af ..
primært kogte kikærter.mikkel_baech skrev:Tænk dig om.. Hvis Humus var anobolsk i en betydning så det kunne gøre en forskel tror du så ikke at du havde set en masse voldæde humus hele tiden?
Så i mener slet ikke at det bliver frigivet noget som helst ved det? jeg kan godt regne ud at det under alle omstændigheder er en meget lille indflydelse det har, men en lille forøgelse er jo stadig bedre end ingen forskel?

Humus
Kikærter, hvidløg, citron og tahin - en sand sundhedsbombe, der måske kan være med til at booste mænds potens. Bl.a. hvidløg har være brugt i oldtidens Grækkenland som potensmiddel.

JensL skrev:Herfra:
http://go-dyn.tv2.dk/article.php/id-30208881:f%C3%A5r-du-mere-sexlyst-af-%C3%B8sters-og-chokolade.htmlHumus
Kikærter, hvidløg, citron og tahin - en sand sundhedsbombe, der måske kan være med til at booste mænds potens. Bl.a. hvidløg har være brugt i oldtidens Grækkenland som potensmiddel.
Notér "måske".. Det kunne dog være spændende at se de studier som ligger bag det Christian Bitz her skriver.

JensL skrev:Bl.a. hvidløg har være brugt i oldtidens Grækkenland som potensmiddel.

Dingo skrev:JensL skrev:Bl.a. hvidløg har være brugt i oldtidens Grækkenland som potensmiddel.
Åh hvor jeg elsker sådan nogle salgsargumenter.
"De brugte det for flere tusinde år siden, dengang man troede jorden var flad og lægevidenskabens bedste svar på sygdom var "spis den her mælkebøtte, den hjælper""

Max skrev:Dingo skrev:JensL skrev:Bl.a. hvidløg har være brugt i oldtidens Grækkenland som potensmiddel.
"De brugte det for flere tusinde år siden, dengang man troede jorden var flad og lægevidenskabens bedste svar på sygdom var "spis den her mælkebøtte, den hjælper""
Hvordan det forholder sig med hvidløg er jeg ikke klar over men man skal ikke undervurdere oltidens lægevidenskab hvor de have en meget stor viden og forståelse for anatomi.Meget af vores viden i dag er bygget på gamle opdagelser og meget er desvære gået tabt men selv i dag forskes der i de gamle stamme og urfolks viden omkring virknig af planter mm og ikke uden grund.Flere af de redskaber en læge bruger i dag har ikke ændres sig meget igennem 2000år hvilket man så kan tænke lidt over.Ikke mange tror at det var muligt at lave aneurime operationer,kosmetiske kirugi,trepanationer,hvoraf den sidste beviselig er blevet udført med overlevelse som følge så sent som 3000fvt

Dingo skrev:Max skrev:Dingo skrev:JensL skrev:Bl.a. hvidløg har være brugt i oldtidens Grækkenland som potensmiddel.
Hvordan det forholder sig med hvidløg er jeg ikke klar over men man skal ikke undervurdere oltidens lægevidenskab hvor de have en meget stor viden og forståelse for anatomi.Meget af vores viden i dag er bygget på gamle opdagelser og meget er desvære gået tabt men selv i dag forskes der i de gamle stamme og urfolks viden omkring virknig af planter mm og ikke uden grund.Flere af de redskaber en læge bruger i dag har ikke ændres sig meget igennem 2000år hvilket man så kan tænke lidt over.Ikke mange tror at det var muligt at lave aneurime operationer,kosmetiske kirugi,trepanationer,hvoraf den sidste beviselig er blevet udført med overlevelse som følge så sent som 3000fvt
Der er forskel på om vores videnskab bygger på ting som de grublede i for 3000 år siden og så til at sige "De gamle grækere gjorde det, derfor er det godt"![]()
I gammel videnskab VIDSTE man også at hjernen indeholdte store hulrum med luft...lige indtil man faktisk begyndte at snitte folk i stykker når de døde

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster