Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1133
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1130

Følg bodybuilding.dk på

Hurtig gennemgang af fullbody

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej. Jeg har trænet meget seriøst i lang tid, men efter tre måneders backapacking i New Zealand og Australien er formen faldet lidt. Jeg har dog løbet og trænet nogle gange dernede. Før vejede jeg 79 kg., og bænkede 110 og arme på 40 cm og en fedtprocent på under 10. Dvs. ok form.

Nu vejer jeg 70 kg., og har ikke arme på mere end 30-35 og bænkpres tør jeg ikke nævne af hensyn til mit ego (!!!). Problemet er, at jeg bare ikke er interesseret i styrke længere, overhovedet faktisk. Min plan er mere ala: http://www.sixpacknow.com/brad_pitt_shirtless.jpg

Så vidt jeg kan se så har Brad Pitt deri nogle gode skuldre og arme samt en god fedt procent med maven. Hans brystkasse ser bare markeret ud fra lidt bænk og ellers lav fedt %.
Jeg er selv en ectomorph som Brad Pitt, og jeg har et par gode skuldre samt arme. De vokser nemt uden speciel træning. Min brystkasse skal have meget mere tæsk (og den behøver ikke meget mere da Brad Pitts i Snatch ikke var noget speciel). Ydermere er jeg genetisk uheldig med min mave da min fedtprocent skal langt ned før der sker noget med maven. Jeg kan også godt lide at have en god ryg.
Alle øvelserne er med mange gentagelser bevidst for at optimere forbrændingen. Mit fokus kan vel kort beskrives som atletisk krop med en solid gang muskelmasse.

Jeg har søgt en del på fullbody herinde og har nappet fra et par tråde og tilføjet lidt:

Dødløft 12-10-8
Bænkpres 12-10-8
Squat 12-10-8
Pull-up + Decline DB 12-10-8
BOR + lunges 12-10-8
Dips + lat 12-10-8
Shrugs + BB curl. 12-10-8

Det bliver to gange om ugen og ellers 1-2 gange løb. Så finder jeg et separat maveprogram for mig selv bagefter.
Jeg skal bare høre om rækkefølgen er i orden samt om øvelserne er ok for det formål jeg beskrev ovenfor?
What would Tyler do?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Altså hvis du starter med at øge dit kcal indtag, fokuserer på at blive stærk i basisøvelserne for derefter at cutte ned og spise efter en sund kostplan vil jeg mene at du sagtens ville kunne gå rundt med en fysik der var hans overlegen til sommer næste år;)

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

KBS skrev:Altså hvis du starter med at øge dit kcal indtag, fokuserer på at blive stærk i basisøvelserne for derefter at cutte ned og spise efter en sund kostplan vil jeg mene at du sagtens ville kunne gå rundt med en fysik der var hans overlegen til sommer næste år;)

Hehe helt sikkert, men jeg har stadig et par gode skuldre + arme og jeg har stadig en lav fedtprocent. Mit mål er at tone min krop lidt mere ekstremt (har jo skuldrene og armene), og ville bare høre om rækkefølgen samt øvelserne var gode nok til en 2-3 gange om ugen måske?
What would Tyler do?
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster