Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1746
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1744

Følg bodybuilding.dk på

Hvad burde man købe?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa, er en 24 årig mand har dyrket styrketrænning i lidt over 6mdr for et års tid siden, men stoppede på grund af økonomi/studie.

Har så fået en ølmave, da man har drukket lidt igennem, og har tænkt mig at starte igen, problemmet er, da jeg trænnede brugte jeg twinlabs gainers fuel 2500. Syntes ikke rigtig dette produkt er til at skaffe, desuden er der et "nyt" produkt eller lign, lod ihvertfald mærke til at der er noget der heder, Super gainers fuel, men ved ikke rigtig hvad jeg burde anskaffe mig...
Kan for resten hilse at sige gainers fuel 2500 smagte slemt...

Grunden til at skulle bruge gainers fuel, er vel at jeg ikke spiser særlig sundt, måske morgenmad hvis jeg husker det, næsten aldrig middagsmad, dog tager jeg en gang musli eller lign en times tid før jeg skal trænne, og hvis jeg er i lidt dårlig humør bliver det som regel en tv dinner/lasagne :p

Ved godt jeg bliver nød til at lave om på den kost, men må være en mere rimmelig budget/kostprofil end at skulle købe alle de sindsyge ting som nævnt i artiklen på (link slettet) "CUTS - vejen til lavere fedtprocent!", kan godt lide et billigt/hurtig budget, er jo ikke millionær... (har normalt et mad budget på 300-400kr).

Men hvis jeg skal bygge muskler/have energi skal jeg jo tage kreatin/kost tilskud. sikkert også vitaminer... måske nogle har nogle forslag?

Mvh Zups

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Grunden til at skulle bruge gainers fuel, er vel at jeg ikke spiser særlig sundt, måske morgenmad hvis jeg husker det, næsten aldrig middagsmad, dog tager jeg en gang musli eller lign en times tid før jeg skal trænne, og hvis jeg er i lidt dårlig humør bliver det som regel en tv dinner/lasagne :p
:o :o

Ved godt jeg bliver nød til at lave om på den kost, men må være en mere rimmelig budget/kostprofil end at skulle købe alle de sindsyge ting som nævnt i artiklen på (link slettet) "CUTS - vejen til lavere fedtprocent!", kan godt lide et billigt/hurtig budget, er jo ikke millionær...
Fin artikel, gør som der står i den.

(har normalt et mad budget på 300-400kr).
Om?

Men hvis jeg skal bygge muskler/have energi skal jeg jo tage kreatin/kost tilskud. sikkert også vitaminer... måske nogle har nogle forslag?
Jada, prøv at kigge i Tins tråd om kostplan og kom så tilbage med et udkast, så kigger vi på det.
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan

Smeden skrev:Om?

Siger bare at jeg normalt ikke bruger mange penge på mad, artiklen er betydelig dyrere, har dog ikke regnet på det, men har et max budget på 1000kr/mdr til mad.

Stadigvæk, hvad burde jeg vælge i stil med gainers fuel? Brugte jo twinlabs fordi det er noget af det der giver mest/bedst, men ser ud til at være "ulovligt" eller lign. ihvertfald kan jeg ikke rigtig finde det mere, og det jeg kan finde koster 300kr i fragt hvilket jeg syntes er lidt peveret og mange steder forbudt at sende til eu?!?.

Anyways, vejer ca. 87kg, er 194 cm høj.
Har blender og elsker kød, så hvis der er smarte ting som kan laves i blender som er hurtigt/billigt.
Jeg ikke ved hvad du kan li´ : Rå kød, helst mens pulsen stadig er der :twisted: , ej, egentlig ikke særlig kræsen, bare det er nemt at lave... som sagt elsker jeg kød... Kan dog ikke klare gulerødder/bananer.
Jeg ikke ved hvor meget mad du skal ha´: Spiser mere end normalt, uden at tage på. Eks. kan jeg godt finde på at spise en 1kg lasagne selv... men som regel bliver jeg mæt på 500g lasagne :p
Jeg ikke ved hvad dit mål er: Det er at tage få en sund krop, og mindre fedt procent, har fået ølmave på det sidste. (snakker vi styrketrænnings mæssigt så er det at blive "stor", har ret hårdt program, kommer til at trænne hver dag)
Jeg ikke ved hvor meget tid du har til tilberedning: har dog massere af tid, men ikke hver dag jeg vil bruge 1 time i køkkenet...

Vil dog godt vide hvilken protein pulver/vitiminer og kreatin etc, jeg burde tage sammen... f.eks ved twinlabs kan man resikere overdosis af iron hvis man tager vitiminer ved siden af...

Så din plan ser vel okey ud, men skal jo bruge meget mere, ved bare ikke hvornår/hvor...

Hej!
jeg vil ikke anbefale dig at købe kreatin, brug hellere de penge på noget sundt mad....

skal du bruge et produkt, vil jeg bestemt mene at du skal holde dig til protein, for eks denne:

http://www.bodyman.dk/shop/default.asp? ... ductid=316

det du skal sørge for ved siden af hvis din kost ikke er god er at få vitaminer nok og der vil jeg sige at du skal købe omnimin.
du skal også sørge for at få noget fiskeolie.....
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00

Lyder bare som et kedeligt produkt... ved at twinlab var rigtig nice, "ultra anabolic weight gain formula" etc ... duno... forstår bare ikke hvorfor man ikke kan købe twinlabs herhjemme :(

+ der var næsten alle vitiminer i det...

hehe ja der har vi det igen... navnet sælger....hehe "ultra anabolic weight gain formula" damn at folk stadigvæk tror at det er altmuligt utroligt mystisk i sådan nogle... det er der altså ikke!
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste

Ne, men hold da op det lyder vildt :shock:

Bare masser af go´e proteiner, og lidt godt mam, så skulle det ikke være helt ved siden af...

Geografisk sted: Aalborg

ja det lyder vildt, men der er ikke noget ekstra vildt i dem....

hvis der var bare det mindste anabolic et eller andet ville twinlab miste deres tilladelse til at sælge kosttilskud hurtigere end i kan nå at sige 1-2-3.
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste

Well for at uddybe min interrese inden for twinlabs er det mest fordi, jeg ved at det er nede på et genetisk plan af fremstillingen af amino syren eller lign. pjat (fik det af vide af min trænner, men fattede alligevel ikke halvdelen af hvad han sagde). Anyways, da vi er imod "unaturlige ting" må man ikke sælge det i butikkerne i danmark, men man kan godt købe over postordre... Egentlig ikke noget galt med det ud over at det er "lidt" mere effectivt end de alternative produkter på market...
Og nej det er ikke doping eller ulovligt at indtage...

hvorfor dog bøvle med det når du kan få bodylab i løbet af et par dage....

http://www.bodyman.dk/shop/default.asp? ... ductid=316

prøv nu lige at læse hvad der er i bodylab´s læs og du vil se at der er masser af amino
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste

Okey vil da prøve en, og ser hvordan det går, syntes bare man ligesågodt kan få det optimale ud af sin trænning, derfor jeg kunne lide twinlabs... desuden vare twinlabs jo 1 mdr, duno hvor længe den vare...
Men hvorfor skulle man tage Bodylab Whey 80, istedet for eks. Bodylab Weigtgainer 6kg?
Duno hvad forskellen rigtig er...

hmm weight gainer skal du kun bruge hvis du er hardgainer, dvs hvis du har meget svært ved at tage på:---).

protein kan alle med stor fordel bruge!

synes bestemt også du skal prøve en bodylab.... hvor lang tid den vare, kommer jo an på hvor meget du har behov for....
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud