Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1278
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1276

Følg bodybuilding.dk på

Hvad er der galt med min ryg?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Min ryg har så længe jeg kan huske altid været en smule asymmetrisk. Rent visuelt går det mig ikke synderligt meget på, selvom det godt nok lader til at det bliver mere og mere synligt desto mere muskelmasse der kommer på ryggen.
Udover det visuelle så har jeg også en smule ubehag i den "underudviklede" side af ryggen. Det er egentlig ikke smertefuldt, det føles blot som om at noget sidder i klemme eller sidder forkert i den højre side af ryggen (Det kommer ofte når jeg har lagt på den højre side i længere tid). Det er ikke noget der hæmmer mig i min træning eller bevægelser, men jeg kan ikke lade være med at tænke på om der måske er en sammenhæng, mellem det omtalte ubehag og den tilsyneladende mindre mængde muskelmasse i højre side.
Jeg kan godt se det er svært, at vurderer ud fra de sparsomme oplysninger jeg har givet, men er der nogen der kan give et prej om hvad det kan skyldes? Forkert kropsholdning måske? - og i så fald, hvad kan jeg gøre for at udbedre det? :)

12939080_10209702433703027_750586008_n.jpg
[/img]
Vedhæftede filer
12939080_10209702433703027_750586008_n.jpg

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ud fra billedet du har uploaded synes der ikke til at være nogen synderlig asymmetri i din ryg. Du vil aldrig kunne opnå en 100 % symmetri. Det er der ingen der har.
Spørgsmålet er så om det er lyset på billedet der snyder, så vi ikke kan se det, eller om du snyder dig selv til at tro, at din ryg er asymmetrisk.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvis noget skulle se asymmetrisk ud er det vist mere din oblique. Det burde du dog også kunne se på fronten. Men det kan også være lyset, vinklen eller måden du står på der snyder mig.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Logbog: Ingen logbog

Generelt er jeg mere til at mærke med hænderne for at finde ud af om der forskel i kvalitet på musklerne. Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at du markerer hvor du føler at noget sidder i klemme. Ofte er svaret at finde i de små ting.

Reputation point: 115

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster