Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 955
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 952

Følg bodybuilding.dk på

hvad gør jeg for jeg kan se min skade er væk.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hej BB.dk

jeg har fået en fibersprængning i nakken af at skulderpresse med en bar hvor der var 40-50 kilo på 4x-7. jeg er 15. og nu da jeg ved det er alt for lidt reps jeg tager, og jeg skal tag mindre kilo på og mindre sæt. men det nu ikke det. jeg har haft den her skade i præcis i 3 uger. jeg har læst mig frem til at det ville nok tag en måned eller lidt over før min skade er væk.

men jeg ville nu gerne vide hvornår den er væk sådan for good, da jeg ikke bare begynder imens den stadig er der. kan man føle/mærke om min fiber sprængning er væk eller skal jeg prøve efter en måned og køre stille og rolig. fordi jeg savner nu at træne igen og nu skal man starte med noget lavere kilo igen og træne det op. øv. kan i hjælpe mig? :D

kh. jona.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Squat: 80.00
- Dødløft: 80.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Okay.. på en måde er du heldig. Der er nemlig lige præcis en metode til dit problem når du er 15 år. Gå til lægen!!

Og mens du har skaden synes jeg det er super, hvis du suger viden til dig, blandt andet her på bodybuilding.dk. Og ja, som du selv skriver, så er der nogle ting der skal rettes op på - når du bliver skadefri.

Gl
Squat og dødløft er bare guldøvelser, som gør det noget lettere at blive et monster!

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

jeg har været til lægen og fået konstateret fibersprængning men da hun bare sagde jeg skulle slappe af og ikke skulle anstrenge mig så meget. hun sagde ikke noget med hvornår jeg ved om min skade er væk fordi du kan ikke ligefrem mærke det i nakken. jeg kan mærke det hvis jeg løber en lang tur eller laver noget der anstrenger mig selv.men jeg spørg om der nogle der ved om man ved det er væk.. sådan og hvordan man skal starte igen ?? :D

Styrkeliste

jonaabe skrev:jeg har været til lægen og fået konstateret fibersprængning men da hun bare sagde jeg skulle slappe af og ikke skulle anstrenge mig så meget. hun sagde ikke noget med hvornår jeg ved om min skade er væk fordi du kan ikke ligefrem mærke det i nakken. jeg kan mærke det hvis jeg løber en lang tur eller laver noget der anstrenger mig selv.men jeg spørg om der nogle der ved om man ved det er væk.. sådan og hvordan man skal starte igen ?? :D

Når du ikke kan mærke det mere.. Så vent to uger! Og begynd derefter så småt med god teknik og lave vægte.
Squat og dødløft er bare guldøvelser, som gør det noget lettere at blive et monster!

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

problemet er bare man ikke kan mærke det.. det kan jeg selvfølgelig godt men om der bare nogle der har haft en fibersprængning i nakken og de viste hvornår det var sådan væk :D

Styrkeliste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster