Mikkel leicht skrev:Holde det ude ved os! I Asbjørns Wrestling skole og styrkeløftsklub !
Der er en meget stor træninglokale og mulighed for det meste! desuden så giver Asbjørn sikkert en omgang i ringen hvilket kunne være meget sjovt, og mulighed for at se den yngste nogensinde til at deltage i et Mr. fitness

...
Hehe..ja, det kunne da sikkert være alle tiders. Men der er jo sådan set temmelig langt, for os alle. Mors ligger jo i Nordvestjylland, ikke? Det er jo i den anden ende af landet for mit vedkommende. Men det kunne helt sikkert være sjovt.
Realistisk set kan det selvfølgelig godt blive lidt svært, uanset hvor det er. At rejse landet rundt for at træne. Man skulle gøre lidt mere ud af det, og vide præcis hvor det skulle være og hvor mange som overhovedet har tænkt sig at komme. Men hvis det er noget Bodyman kunne arrangere med evt. præmier for bedste løft eller lign. ville det da klart hjælpe lidt på at man skal rejse SÅ langt. Så kan man betale lidt for at deltage, og købe nogle af deres produkter samtidig med at man møder folkene fra forumet og virkelig får trænet IGENNEM.
Jeg ved ikke hvor vidt folk er interesseret i det, men det er klart at der er nogen som må påtage sig noget af ansvaret for det før det overhovedet bliver til noget. Hvem der kan og vil det, ved jeg ikke. Men Bodyman ville da være oplagt, eller hvad?