Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mcn skrev:I hvilken sammenhæng snakker vi?
Er ikke helt med på spørgsmålet

travolta skrev:jeg tager det inden jeg går i seng. En gonat shake til en hård træningsdag

mcn skrev:Jeg drikker bare 1 L mælk før senge tid ;)

HAV skrev:mcn skrev:Jeg drikker bare 1 L mælk før senge tid ;)
HaHa, sådan !! Men hvorfor ikke protein ?!

mcn skrev:HAV skrev:mcn skrev:Jeg drikker bare 1 L mælk før senge tid ;)
Drikker jeg også i løbet af dagen, kommer lidt an på hvad jeg ellers spiser. Men mælken drikker jeg før senge tid pga der er omkring 35g protein, og da det er langsomt optageligtSupplere så med honningmadder før sengetid så min krop har lidt at arbejde med natten over.

HAV skrev:mcn skrev:HAV skrev:mcn skrev:Jeg drikker bare 1 L mælk før senge tid ;)
Drikker jeg også i løbet af dagen, kommer lidt an på hvad jeg ellers spiser. Men mælken drikker jeg før senge tid pga der er omkring 35g protein, og da det er langsomt optageligtSupplere så med honningmadder før sengetid så min krop har lidt at arbejde med natten over.
Lyder fornuftigt, især med den der honningmad![]()

mcn skrev:HAV skrev:mcn skrev:HAV skrev:mcn skrev:Jeg drikker bare 1 L mælk før senge tid ;)
Lyder fornuftigt, især med den der honningmad![]()
Krydderboller fra Netto med honning efter træning samt masser af protein. Se det er noget der dutter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster