Hvis i var i den situation som jeg er i nu, ville i så cutte helt ned til mit mål (63 kg), bulke op til x(?)-kilo eller holde mit ligevægtsindtag, og så cutte ned til næste sommer?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marcus skrev:12 kg på 2,5 måneder lyder ret voldsomt.
I dit sted ville jeg bulke fra nu af også cutte til foråret, da jeg tror du kommer til at ligne en pind hvis du cutter ned til 63kg

Synes selv den er svær..

Marcus skrev:indtil du syntes fedtprocenten er blevet for høj.

Weezy skrev:Marcus skrev:indtil du syntes fedtprocenten er blevet for høj.
Der ligger det lille problemNår jeg kigger mig selv i spejlet, synes jeg selv, udfra hvad jeg ser at min fedtprocent i forvejen er høj

Weezy skrev:Der er sgu noget at tænke over, for hvis jeg tager de kilo på som jeg har tabt, begår jeg selvmord![]()
Det skal tænkes grundigt igennem

Weezy skrev:Man bulker vel 8-10 kg i gennemsnit?Og hvis jeg kommer op og veje 80 ca. så bliver jeg en tyk bamse ligesom i de lidt gamle dage
Hvis jeg derimod kom ned og vejede 63 kg, og skulle bulke ville jeg komme op og veje 73, og så ville jeg se ud som jeg ser ud nu, nemlig acceptabel

Weezy skrev:Hej BB.dk. Jeg står nu i den situation hvor jeg ikke rigtig ved om jeg skal cutte, bulke eller holde mit ligevægtsindtag. Jeg har trænet i ca. 2½ måned for at tabe mig + gaine masse. Jeg har godt og vel tabt mig 12 kg, men har dog stadig noget fedt på kroppen. Jeg vejer lige pt. 70 kg, og er 1.71-1.72..
Hvis i var i den situation som jeg er i nu, ville i så cutte helt ned til mit mål (63 kg), bulke op til x(?)-kilo eller holde mit ligevægtsindtag, og så cutte ned til næste sommer?

5teensig skrev:Weezy skrev:Hej BB.dk. Jeg står nu i den situation hvor jeg ikke rigtig ved om jeg skal cutte, bulke eller holde mit ligevægtsindtag. Jeg har trænet i ca. 2½ måned for at tabe mig + gaine masse. Jeg har godt og vel tabt mig 12 kg, men har dog stadig noget fedt på kroppen. Jeg vejer lige pt. 70 kg, og er 1.71-1.72..
Du kan da umuligt have ret meget fedt på kroppen..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster