Hej Topic! starter.
Som udlært inden for Isenkram og med speciale i El-produkt burde jeg kunne give dig en rigtig god rådgivning så den kommer her.
1. Hold dig til Phillip eller Braun.. andre er er simplehen ikke i nærheden hvad angår kvalitet.
Forskellen på de 2 er at Phillips har ronderne skær hvor at braun har digionalt skær.
Hvis du vælger phillips så sørg for at der er 3x3 skærer ringe på maskinen og ikke dem hvor der er 3x1 skærering for de giver absolut meget irretetation og er bare som en skraber med El.
De findes også i en model der hedder Phillips cool skin, den skal du kun vælge hvis du går i bad hver dag og barbere dig hver dag, butikkerne udtaler sig ikke om at cremen kan udtøre inde i maskinen og på den måde kan ødelægge den.
Hvis du er til alm. shaving så fra Phillips kan jeg anbefale Architec. Har den selv og den er pålidelig hvergang. Den er med praktisk rensestation og væsken kan købes i en dunk hvor der er til 4 mdr. for 90 kr. Væsken rengører og vedligeholder skæret så du kan skifte skær hvert 2 år. skæret koster ca. 500-600kr for et sæt.
Den kan købes her:http://www.fleggaardshop.dk/pi/Philips_RQ_1095_14761_.aspx
Den er alle pengene hver, holder stand i 65 minutter og du skal kun kører max. 2 gange samme sted.
Væsken den kører på er vand + sæbe.
hvis den er for dyr så bare hold dig til de modeller der er 9 skærerringe på i de 3 hoveder.
Braun.
Der vil jeg holde mig til de modeller der hedder 5000 og op.
Pulsonic som er deres topmodel er deres bedste til dato, super skarp og fortringelig. Resultat er som hos den jeg postede fra phillips og de 2 modeller skiftes til at vinde test. Den findes både med og uden rensestation. rensestationen gør at den oplades automatisk og rengøres så du har et 100% rent skær hver gang og væsken her er sprit og ikke vand og sæbe som hos Phillips men igen gør det ingen forskel.
Så mit råd er : Køb Phillips som jeg linked til. Sensotech som er architec efterfølger er kommet med har samme ting bare frisket op i designet så prøv at opstøv en ældre architec med rensestation. Har haft min i 2 år nu og kostet mig nyt skær men den kører 100% hver gang

Undskylder hvis mit sprog er mærkeligt men det med at skrive og specielt meget er ikke min bedste side, men endelig stil spørgsmål. skal nok svarer og arbejder ikke for nogle så farvoritisere ikke blandt forhandlere og får ingen bonus eller noget så mine ord er ren fakta uden salgs-gas

Venlig Hilsen
Overbye