Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Du kan også supplere med kreatin, som skulle have vist en muskelforøgelse på op til 20-30%.

Layior skrev:Du snakker om, at du er bange for at miste din muskelmasse, hvilket jo sker under din træning. Du genopbygger dine muskler ved at sørge for, at du er i kalorieoverskud. Blandt andet ved at have et overskud af protein. (Protein er essentielt for at du kan opbygge dine muskler under restitutionsprocessen.) Du skal passe på, at du ikke får for meget fedt eller for mange kulhydrater, da det kan gøre dig "fed" og på den måde reducere dine markerede muskler. Jeg vil anbefale du tager proteinpuler evt. valleprotein efter din træning. Du kan også supplere med kreatin, som skulle have vist en muskelforøgelse på op til 20-30%.

lars101 skrev:Hej.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken slags pulver jeg skal tage efter træning for at blive større/mere masse?
Jeg er en fyr på 25 som træner 3 gange om ugen. 187 cm høj - 76kilo.. Jeg har en del muskler, 6pack og rimelig bryst og markede arme, dog ikke store arme.. Jeg er generelt tynd. Så jeg vil egentlig gerne blive større uden self at miste de muskler jeg har nu. Har kigget på noget 50/50 Prot/carbs og weight gainer fra bodylab.. Men er bange for at "miste" noget af det jeg har trænet op, for er som sagt ret markede..

Marcc7 skrev:lars101 skrev:Hej.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken slags pulver jeg skal tage efter træning for at blive større/mere masse?
Jeg er en fyr på 25 som træner 3 gange om ugen. 187 cm høj - 76kilo.. Jeg har en del muskler, 6pack og rimelig bryst og markede arme, dog ikke store arme.. Jeg er generelt tynd. Så jeg vil egentlig gerne blive større uden self at miste de muskler jeg har nu. Har kigget på noget 50/50 Prot/carbs og weight gainer fra bodylab.. Men er bange for at "miste" noget af det jeg har trænet op, for er som sagt ret markede..
Hvordan skulle du miste de muskler du har nu ved at tage mere masse på?
Du kan miste noget defination eftersom du givetvis vil tage lidt fedt på når du ligger i kalorieoverskud.
Men alt efter hvor mange kalorier du "mangler" ville jeg træffe mit valg. Personligt tager jeg whey protein med mælk efter træning. Nærmere bestem "Elite Whey".

Maldon skrev:Du kan også supplere med kreatin, som skulle have vist en muskelforøgelse på op til 20-30%.
Mener du virkelig det her?

Kreatin har vist at give en muskelforøgende effekt.

lars101 skrev:Altså jeg får vel ikke nok kalorier i og med jeg ikke tager på.. Jeg har sku vejet det samme i 10år snart.. Men det der anbefales er det rent protein efter træning og så en masse bananer og rosiner som mellem måltider???

Marcc7 skrev:lars101 skrev:Altså jeg får vel ikke nok kalorier i og med jeg ikke tager på.. Jeg har sku vejet det samme i 10år snart.. Men det der anbefales er det rent protein efter træning og så en masse bananer og rosiner som mellem måltider???
Du kunne evt. prøve at skrive ned hvad du spiste på 3 dage og så finde ud af hvad der kunne forbedres.
Hvis din vægt er stabil hvor den er, så skulle en shake og en håndfuld mandler samt rosiner om dagen gerne hjælpe dig. Du skulle gerne op på 2-400kcal over dit ligevægtindtag hvis du gerne vil tage noget masse på uden for meget fedt.

lars101 skrev:Marcc7 skrev:lars101 skrev:Altså jeg får vel ikke nok kalorier i og med jeg ikke tager på.. Jeg har sku vejet det samme i 10år snart.. Men det der anbefales er det rent protein efter træning og så en masse bananer og rosiner som mellem måltider???
Du kunne evt. prøve at skrive ned hvad du spiste på 3 dage og så finde ud af hvad der kunne forbedres.
Hvis din vægt er stabil hvor den er, så skulle en shake og en håndfuld mandler samt rosiner om dagen gerne hjælpe dig. Du skulle gerne op på 2-400kcal over dit ligevægtindtag hvis du gerne vil tage noget masse på uden for meget fedt.
1.Dag
Morgenmad - Tykmælk med Ahornsirup eller brunfarin
Middag - 2 rugbrødsmadder med spegepølse og 1 toast med skinke salat.
Aften - 6 Katoffler, 200gram svinekød
2.Dag
Aften - 2 rugbrød 1 toast med skinke salat.
3.Dag
Morgenmad -2 Rundstykker
Aften - Spaghetti og dolomi og ost.
Det er det jeg har fået de sidste 3 dage. og 1 pose chips og måske 3 bananer. 1 liter mælk og elleres vand.

mikkel_baech skrev:lars101 skrev:Marcc7 skrev:lars101 skrev:Altså jeg får vel ikke nok kalorier i og med jeg ikke tager på.. Jeg har sku vejet det samme i 10år snart.. Men det der anbefales er det rent protein efter træning og så en masse bananer og rosiner som mellem måltider???
1.Dag
2.Dag
3.Dag
Morgenmad -2 Rundstykker
Det er det jeg har fået de sidste 3 dage. og 1 pose chips og måske 3 bananer. 1 liter mælk og elleres vand.
Det der er til dato den mest sørgelige madplan jeg har set. Jeg er målløs!!
Seriøst så er jeg sgu ikke helt sikker på om der bliver trollet hårdt eller der faktisk er personer der tror at de med så dårlige madvaner kan gøre hverken fra eller til med pulver og intet begreb om træning.

lars101 skrev:mikkel_baech skrev:lars101 skrev:Marcc7 skrev:lars101 skrev:Altså jeg får vel ikke nok kalorier i og med jeg ikke tager på.. Jeg har sku vejet det samme i 10år snart.. Men det der anbefales er det rent protein efter træning og så en masse bananer og rosiner som mellem måltider???
1.Dag
2.Dag
3.Dag
Morgenmad -2 Rundstykker
Det der er til dato den mest sørgelige madplan jeg har set. Jeg er målløs!!
Seriøst så er jeg sgu ikke helt sikker på om der bliver trollet hårdt eller der faktisk er personer der tror at de med så dårlige madvaner kan gøre hverken fra eller til med pulver og intet begreb om træning.
Jeg havde jo også regnet med at der var noget galt med min kost, det jo derfor jeg skriver det, for så at finde ud af hvor meget der skal tilføjes og hvad.. Og så hvilken pulver der os ville gavne..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster