Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

clauicars skrev:Der er da bare ikke særlig mange kalorier i den blanding... ?

FM-Kongen skrev:Proteinpulver, banan og 80 gram havregryn med mælk i blenderen er min fortrukne weightgainer.

J.Poder skrev:Jeg har brugt Mutant Mass før, og har været yderst tilfreds med de resultater jeg har fået derfra.
Har efter længere pause igen købt produktet, og kan anbefale den med chokolade og jordbær/banan

clauicars skrev:J.Poder skrev:Jeg har brugt Mutant Mass før, og har været yderst tilfreds med de resultater jeg har fået derfra.
Har efter længere pause igen købt produktet, og kan anbefale den med chokolade og jordbær/banan
Jeg var også personligt glad for WG selv... Især BSN, som desværre koster alt for meget.

clauicars skrev:FM-Kongen skrev:Proteinpulver, banan og 80 gram havregryn med mælk i blenderen er min fortrukne weightgainer.
Hvor mange kalorier får du cirka af det?

FM-Kongen skrev:clauicars skrev:FM-Kongen skrev:Proteinpulver, banan og 80 gram havregryn med mælk i blenderen er min fortrukne weightgainer.
Ærlig talt ved jeg det ikke 100%, men jeg vil skyde mellem 500-750 gode kalorier. I WG er det meste trods alt fruktose og simple sukkerarter. Har brugt det som post workout og stilt den oppe i fitnesscenterets køleskab, det er noget tykt stads at klemme ned efter en træning, men det er solidt. Vil dog ikke anbefale det, hvis du skal spise et stort måltid inden for de næste 2-3 timer.
Edit: Prøvede lige sitets kostplanfunktion og den siger 758 kalorier, hvor af 58,4 gram er protein, 101,4 gram er kulhudrat og 13,3 gram er fedt.

clauicars skrev:FM-Kongen skrev:clauicars skrev:FM-Kongen skrev:Proteinpulver, banan og 80 gram havregryn med mælk i blenderen er min fortrukne weightgainer.
Ærlig talt ved jeg det ikke 100%, men jeg vil skyde mellem 500-750 gode kalorier. I WG er det meste trods alt fruktose og simple sukkerarter. Har brugt det som post workout og stilt den oppe i fitnesscenterets køleskab, det er noget tykt stads at klemme ned efter en træning, men det er solidt. Vil dog ikke anbefale det, hvis du skal spise et stort måltid inden for de næste 2-3 timer.
Edit: Prøvede lige sitets kostplanfunktion og den siger 758 kalorier, hvor af 58,4 gram er protein, 101,4 gram er kulhudrat og 13,3 gram er fedt.
Hvor meget mælk bruger du til det? og er det sødmælk?

FM-Kongen skrev:clauicars skrev:FM-Kongen skrev:clauicars skrev:FM-Kongen skrev:Proteinpulver, banan og 80 gram havregryn med mælk i blenderen er min fortrukne weightgainer.
Hvor meget mælk bruger du til det? og er det sødmælk?
Jeg bruger letmælk, men sødmælk lyder efter min overbevisning fint, hvis du har svært ved at tage vægt på
Tak for svarende

BODYMAN.DK skrev:Prisvenligt, velsmagende og god dansk kvalitet http://www.bodyman.dk/shop/bodylab-weight-gainer-23591p.html !
- og så kan du mixe op til 4 x 1,5 kg hvis du er bange for at køre død i den samme smag

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster