Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TJ skrev:Du kan sagtens træne 7 dage om ugen, men du bliver nød til at dele kroppen op. Der er flere muligheder, men et 2-split ville jeg foretrække.
Træning 1 - Bryst, Skulder, Triceps
Træning 2 - Ben, Ryg, Biceps
Skift mellem de to workouts hver anden dag, så du får f.eks. 4 gange træning 1 første uge og så 4 træning 2 den næste så du træner musklerne lige meget.
Old school skrev:TJ skrev:Du kan sagtens træne 7 dage om ugen, men du bliver nød til at dele kroppen op. Der er flere muligheder, men et 2-split ville jeg foretrække.
Skift mellem de to workouts hver anden dag, så du får f.eks. 4 gange træning 1 første uge og så 4 træning 2 den næste så du træner musklerne lige meget.
rigtigt at man i princippet kan træne hver dag og på mange måder, men alt efter erfaring kan det diskuteres hvor smart det er

TJ skrev:Old school skrev:TJ skrev:Du kan sagtens træne 7 dage om ugen, men du bliver nød til at dele kroppen op. Der er flere muligheder, men et 2-split ville jeg foretrække.
rigtigt at man i princippet kan træne hver dag og på mange måder, men alt efter erfaring kan det diskuteres hvor smart det er
Ja, men øvelsesvalget og hvor tæt man er på failure, osv. er jo også en stor faktor.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster