Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1053
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1050

Følg bodybuilding.dk på

Hvilket program??

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Heysan.

Er ny herinde og går sådan og træner lidt for at få en mere veltrænet krop. indtil videre har jeg fulgt dette program http://www.motion-online.dk/styrketraen ... andvaegte/ Som nok ikke er det bedste, men vil gerne kunne træne med frie vægte hvis det kan lade sig gøre.
Problemet er bare, at med dette program træner jeg hver anden dag, men ville gerne kunne træne dagligt, hvis det kunne lade sig gøre.

Vil bare høre, om det er muligt at komme til at træne dagligt, måske med et andet program.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du kan jo ikke træne hver dag, da det ville ødelægge din krop og lede til overtræning, men kender folk der træne 6 gange om ugen, de har dog en del erfaring.
- logze

SandyFrink skrev:Rallen, jeg vil gerne gøre det her 100% klart: Du er idiot.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 87.50
- Squat: 45.00
- Dødløft: 55.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du kan sagtens træne 7 dage om ugen, men du bliver nød til at dele kroppen op. Der er flere muligheder, men et 2-split ville jeg foretrække.

Træning 1 - Bryst, Skulder, Triceps

Træning 2 - Ben, Ryg, Biceps

Skift mellem de to workouts hver anden dag, så du får f.eks. 4 gange træning 1 første uge og så 4 træning 2 den næste så du træner musklerne lige meget.

TJ skrev:Du kan sagtens træne 7 dage om ugen, men du bliver nød til at dele kroppen op. Der er flere muligheder, men et 2-split ville jeg foretrække.

Skift mellem de to workouts hver anden dag, så du får f.eks. 4 gange træning 1 første uge og så 4 træning 2 den næste så du træner musklerne lige meget.

rigtigt at man i princippet kan træne hver dag og på mange måder, men alt efter erfaring kan det diskuteres hvor smart det er
SHUT UP AND SQUAT
Brugeravatar

Old school skrev:
TJ skrev:Du kan sagtens træne 7 dage om ugen, men du bliver nød til at dele kroppen op. Der er flere muligheder, men et 2-split ville jeg foretrække.

rigtigt at man i princippet kan træne hver dag og på mange måder, men alt efter erfaring kan det diskuteres hvor smart det er

Ja, men øvelsesvalget og hvor tæt man er på failure, osv. er jo også en stor faktor.

TJ skrev:
Old school skrev:

Ja, men øvelsesvalget og hvor tæt man er på failure, osv. er jo også en stor faktor.

jep, men er du ikke ret erfaren, kender din krop og dens signaler rigtig godt, er det noget nemmere at komme galt afsted og ende med ingen resultater ved at træne 7 dage om ugen, i stedet for 3-4.

At en anden ting så er at det er meget klogt af flere årsager at have andet i sit liv end træning og er jo også nemere hvis du ikke træner hver dag
SHUT UP AND SQUAT
Brugeravatar

Men hvad synes I om det program jeg har linket til??

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster