Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jayman skrev:Prøv at tjekke stats ud på noget nyt som hedder Heavy Protein. Hvis det de skriver på pakken passer, så kan jeg ikke se noget bedre til prisen på markedet.

Jayman skrev:Mindre kulhydrat, mindre fedt og mere protein ?? Til en bedre pris end jeg ser på andre produkter ??? Men ellers må du da gerne nævne noget som er billigere. Vil jeg da kun blive glad for.

Pind skrev:Jayman skrev:Mindre kulhydrat, mindre fedt og mere protein ?? Til en bedre pris end jeg ser på andre produkter ??? Men ellers må du da gerne nævne noget som er billigere. Vil jeg da kun blive glad for.
Du fik det bare til at lyde som om det var noget ekstraordinært. Pris er i min optik ikke altid alt.

andestjerne skrev:Prøvede Star Nutriton men ja.. Banan var ikke min smag og har ikke prøvet den siden.
Men hvad vil i forslå? For der er NÆSTEN ingen forskel ang prot, kul osv i Bodylab 100 og Star Nutriton Whey 80 men ja - Jeg ved ikke lige hvad man skal gå efter der :-)

Vil gerne have lidt kritik og hvad i mener om de forskellige for kører på bunden af mit sidste pulver 

andestjerne skrev:så selvom star nutriton er whey 80 så det ligeså godt eller hvad som bodylab?

andestjerne skrev:Men hvad så hvaf ang BCAA eller hvad det hedder skal set ikk også være vøjt?

Synes den er mange penge. Hvad med Dynamize? Har i hørt noget om den?
andestjerne skrev:Hvad med Dynamize? Har i hørt noget om den?

TheNakedWarrior skrev:Star nutrition er svensk og er sku lige så godt som bodylabs. smag kan være forskelligt men kvaliteten er da det samme.
det eneste du ikke kan stole på er amerikanske produkter, da kvaliteten af deres mælk er elendig og der kan være spor i mælken efter de hormoner de giver deres dyr.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster