Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 734
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 732

Følg bodybuilding.dk på

Hvilket squat rack/power cage kan i anbefale?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle, står i et lille dilemma.
Det nærmeste center er 50 minutter væk med bussen, og centeret er simpelthen ikke godt nok, de har ikke engang et squat rack.
Så har taget den beslutning at træne hjemme, men der er ikke meget plads. Men et squat rack/power cage kan jeg stort set træne hele kroppen.

Mit budget siger at det ikke skal være det bedste af det bedste, men et ganske solidt rack som fungerer som det skal.
bredden i rummet hvor der er plads til et rack er 2,10 m, og længden fra væggen til modsatte side må det ikke komme mere ud end 1,40/50 meter.

Har set masser på nettet man aner virkelig ikke hvad jeg skal vælge, hvad kan i anbefale?
tak for hjælpen

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

fyr17 skrev:Hej alle, står i et lille dilemma.
Det nærmeste center er 50 minutter væk med bussen, og centeret er simpelthen ikke godt nok, de har ikke engang et squat rack.
Så har taget den beslutning at træne hjemme, men der er ikke meget plads. Men et squat rack/power cage kan jeg stort set træne hele kroppen.

Mit budget siger at det ikke skal være det bedste af det bedste, men et ganske solidt rack som fungerer som det skal.
bredden i rummet hvor der er plads til et rack er 2,10 m, og længden fra væggen til modsatte side må det ikke komme mere ud end 1,40/50 meter.

Har set masser på nettet man aner virkelig ikke hvad jeg skal vælge, hvad kan i anbefale?
tak for hjælpen

Faktisk så vil jeg anbefale, at du selv laver det. Det er nemt nok, dog forudsætter det, at du ejer et svejseapparat, og selvfølgelig, at du kan bruge det. En af mine venner lavede sit eget og satte det fast i en stabil væg. Kan sagten holde op imod 500kg easily.
Bare et forslag! :-({|=

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 125.00

har jeg også tænkt på, men har sgu ingen erfaring med at bruge et svejseapparat og generelt at bygge ting, så ved det vil gå galt! :D

fyr17 skrev:har jeg også tænkt på, men har sgu ingen erfaring med at bruge et svejseapparat og generelt at bygge ting, så ved det vil gå galt! :D

Eventuelt finde en mekaniker i nærheden eller en smed. Hvis du kender en privat, skulle du gerne kunne få et mindre kursus mod en sjat dadel. :whistle:

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 125.00

hvad siger folkens til denne?
http://shop.(link slettet)/rack-s104

Hvis det er 2,10 bredt er der da ikke plads til en barbell på langs, da de er 220 cm.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog

andreas7074 skrev:Hvis det er 2,10 bredt er der da ikke plads til en barbell på langs, da de er 220 cm.

Ja der er 2.10m bredt, fra væggen til sengen, så regner med at bruge en 180cm barbell

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster