De stor muskler som ben, ryg, skulder og bryst kræver vel mere træning end biceps, triceps og mave

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:I et 3-split er det mulig med en lidt højere volumen pr. muskelgruppe pr. træning kontra 2-split.
Du har ret i at ryggen skal have flere øvelser end biceps - da biceps allerede er trænet en del efter rygtrænignen.
Prøv at lav din version af et 2-split - så skal jeg nok kigge på antallet og valg af øvelser derefter.

Bay skrev:Det ser overordnet godt ud.
Dødløft før leg curl
Jeg ville også køre vertikale træk før horisontale.
Flyt bagskulder til rygdagen.
Kål er noget man spiser - det hedder en curlstang
men som sagt har jeg ikk helt styr på hva de forskellige ting hedder HEHE...

BigMic skrev:Bay skrev:Det ser overordnet godt ud.
Dødløft før leg curl
Ja det er curlstangmen som sagt har jeg ikk helt styr på hva de forskellige ting hedder HEHE...
Bagskulder er det bent rows du mener ??
vertikale horisontal ?? :S jeg er sku lost

Bay skrev:BigMic skrev:Bay skrev:Det ser overordnet godt ud.
Dødløft før leg curl
Ja det er curlstangmen som sagt har jeg ikk helt styr på hva de forskellige ting hedder HEHE...
BOR ligger allerede på rygdagen. Jeg mener rear lateral raise rykkes til rygdagen.
Vertikale er træk pullups, chinups, pulldowns osv.. Vertikal fortæller noget om træk retningen.

Bay skrev:BigMic skrev:Bay skrev:Det ser overordnet godt ud.
Dødløft før leg curl
BOR ligger allerede på rygdagen. Jeg mener rear lateral raise rykkes til rygdagen.
Vertikale er træk pullups, chinups, pulldowns osv.. Vertikal fortæller noget om træk retningen.

Moody skrev:læn? træner du lidt hyperextensions til sidst eller?
du kan med fordel smide lidt core og mave iso ind til sidst på rygdagen, og ville egentlig også lave dips inden laterals.

BigMic skrev:Moody skrev:læn? træner du lidt hyperextensions til sidst eller?
du kan med fordel smide lidt core og mave iso ind til sidst på rygdagen, og ville egentlig også lave dips inden laterals.
ja det er hyperextensionsfor har altid haft en svaghed med at blive træt i lænden.. er heldigvis blevet bedre efter man har fået den trænet jævnligt ;)
Havde tænkt lidt på maven men var oz lidt i tvivl om hvor jeh skulle smide det ind henne, så mange tak
Men hvorfor dips for laterals ?

Moody skrev:BigMic skrev:Moody skrev:læn? træner du lidt hyperextensions til sidst eller?
ja det er hyperextensionsfor har altid haft en svaghed med at blive træt i lænden.. er heldigvis blevet bedre efter man har fået den trænet jævnligt ;)
Havde tænkt lidt på maven men var oz lidt i tvivl om hvor jeh skulle smide det ind henne, så mange tak
Men hvorfor dips for laterals ?
du træner jo også i høj grad lænden i mange af dine rygøvelser, men forsæt du bare meget nogle high rep hyperextensions sidst i programmet.
hmm mht. dips før laterals er det vel også en smagssag, ville bare ikke kunne dippe efter så mange skulderøvelser

BigMic skrev:Måske derfor Bay skrev det måske var en idé at smide rear laterals ind på rygdagen ? men kan godt se din pointe

Moody skrev:BigMic skrev:Måske derfor Bay skrev det måske var en idé at smide rear laterals ind på rygdagen ? men kan godt se din pointe
nej det er fordi posterior deltoid, som rear laterals aktiverer, normalt er en del af rygdagen

Bay skrev:Kål er noget man spiser - det hedder en curlstang

Koko skrev:Bay skrev:Kål er noget man spiser - det hedder en curlstang
hi-hi, dagens griner
EZ-stangen har altid heddet kål-stangen HEHE... Men nu er jeg bekendt med hva den rigtigt hedder
GO LIR!!!!
BigMic skrev:Koko skrev:Bay skrev:Kål er noget man spiser - det hedder en curlstang
hi-hi, dagens griner
Ja ikkEZ-stangen har altid heddet kål-stangen HEHE... Men nu er jeg bekendt med hva den rigtigt hedder
GO LIR!!!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster