Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1079
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1076

Følg bodybuilding.dk på

Hvor meget træning - og hvorfor?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Det siges ofte at man kun skal træne 3 gange om ugen - for at kroppen skal blive klar igen.
Nogle træner mere, men så er det ofte noget med at lave et split program af en eller anden art.

Jeg har trænet 3 måneder - og har det stadig sådan at jeg føler jeg er klar til en ny runde et par timer efter jeg har forladt centeret.

Hvad vil der ske hvis jeg træner fullbody, inkl. bænkpres, squat, bent over rows etc, 6 gange om ugen.
Jeg har en idé om at I ikke vil bryde jer om det, - men samtidig også en idé om at det virker bedre end at nøjes med de 3 gange jeg gør nu.

Spørgsmålet kunne måske også stilles som, hvordan får jeg bedre fremgang end jeg har nu? Det føles som 'spild af tid' ikke at lave noget det meste af tiden. Kan jeg ikke gøre noget som hjælper???

Nu træner jeg 3 gange om ugen, - 2 sæt á 8 gentagelser (plus et lettere opvarmningssæt). Forskellige flerledsøvelser og isolationsøvelser, inkl. som nævnt bænkpres, squat, bent over rows, dips (med hjælp), pullups (med hjælp) etc.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Har du indlagt progression, og presser du dig selv? Umiddelbart lyder det til, at du ikke presser dig selv særlig meget. Vælg et ordenligt program med indlagt progression, her vil SL 5x5 være et godt bud.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster