Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1781
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1778

Følg bodybuilding.dk på

Hvordan tager jeg på?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Misforstå mig ikke, jeg ved godt man skal spise for at tage på, men mit problem ligger der at jeg allerede nu spiser en hel del føde, uden rigtig at gaine noget som helst målt i kilo.. Jeg ved jeg har et højt stoftskifte, men så højt kan det da heller ikke være:S Hjælp!

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tager du ikke på spiser du simpelthen bare stadigvæk ikke nok kcal.

Som hjælp til dette kan du anskaffe dig noget vægtgainer, så det bliver lidt nemmer og få de mange kcal ned. Jeg havde sammen problem som dig i sin tid og brugte meget af dette - Det rykkede.......

Weightgainer kan fås hos eksempelvis Bodyman.dk - jeg vil anbefale Bodylab Weightgainer. Så skulle der være muligheder.....
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Okay tusind tak skal overveje det!

Jeg er enig med jbh0007. Weight gainer er rigtig godt, og jeg kender en del der har haft gode erfaringer med bodylabs weight gainer.

Geografisk sted: Sjælland

Træner her: Form & Figur ApS

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 101.00
- Dødløft: 131.00

Jeg poster bare i samme tråd i stedet for at starte en ny.
Jeg har lidt af det samme problem: jeg ville gerne tabe mig, og det gjorde jeg så. Nu er jeg imidlertid kommet så langt ned i vægt, at det ikke er fedt ( :? ) længere. Når man skal købe sine bukser i H&M's børneafdeling for at få nogen, der sidder bare LIDT stramt, begynder man selv at spekulere på, om den slankekur mon tog overhånd... Men - nu vil jeg altså gerne indhente noget af det forsømte. Jeg har bare lidt hårde odds, når jeg er blevet så glad for at dyrke motion, at jeg helst ikke vil skære ned på det, og samtidig kan blive mæt af at drikke et glas mælk... :roll:
Kan WeightGainer være en løsning? Jeg styrketræner ikke, dyrker kun cardio som løb og svømning plus en daglig lang gåtur, så vil WG overhovedet være anbefalelsesværdigt i min situation?

Logbog: Ingen logbog

Rosea skrev:Jeg poster bare i samme tråd i stedet for at starte en ny.
Jeg har lidt af det samme problem: jeg ville gerne tabe mig, og det gjorde jeg så. Nu er jeg imidlertid kommet så langt ned i vægt, at det ikke er fedt ( :? ) længere. Når man skal købe sine bukser i H&M's børneafdeling for at få nogen, der sidder bare LIDT stramt, begynder man selv at spekulere på, om den slankekur mon tog overhånd... Men - nu vil jeg altså gerne indhente noget af det forsømte. Jeg har bare lidt hårde odds, når jeg er blevet så glad for at dyrke motion, at jeg helst ikke vil skære ned på det, og samtidig kan blive mæt af at drikke et glas mælk... :roll:
Kan WeightGainer være en løsning? Jeg styrketræner ikke, dyrker kun cardio som løb og svømning plus en daglig lang gåtur, så vil WG overhovedet være anbefalelsesværdigt i min situation?

Yes, du er klart i den gruppe der ville kunne få noget ud af at tage Weight-gainer. Drik et par glas af det om dagen ved siden af din alm kost, således du den vej igennem kommer i Kcal overkud og tager på. Og brug det især efter din cardio træning :wink: Weightgainer er iøvigt en god ide uanset hvad som recovery drink efter cardio træning :wink:
Brugeravatar

Okay, 1000 tak for det! :)
Men hvordan virker WG helt præcist? Hvis jeg ikke styrketræner, hvad er det så jeg tager på, for muskelmasse er det vel næppe? :?

Hvis du ikke styrketræner vil hovedparten af de ekstra kilo lagre sig som fedt.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Hmm, det er naturligvis ikke så "fedt" (!!!)... Men vel hellere det end at ligne et afpillet skelet... :-k

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster