Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1120
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1118

Følg bodybuilding.dk på

Hvordan varier i bryst øvelserne?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej

Da jeg startede på træning kørte jeg bænkpress med håndvægte og skiftede øvelsen ud med stang istedet efter en måneds tid.
Har så kørt med stang lige siden og fremgangen har været minimal!

Nu er jeg så begyndt at køre med dumbell igen og det lækkert at se styrken er blevet meget bedre :)
Men jeg har trænet med dem i 2 uger nu og har fået DOMS hver gang, total lækkert, denne øvelse giver mig godt nok en bedre tilfredsstillese end når jeg køre med stang.

Spørgsmålet går lidt på hvilken rytme i køre i iforhold til at varier mellem stang og dumbells.
Køre i efter at opnå en vægt/styke, efter en bestemt periode, efter i ikke længere får DOMS, eller hvad i lige føler for, eller hvordan?

Udover det syntes jeg man kan skyde brystet bedre op med dumbells og ligesom få en bedre aktivering af bryst musklen. Har i det på samme måde?

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kører efter hvad jeg gider - måske 1-2 måneders BB bænk og så smider jeg lige en lille måned ind med DB bænk og så forfra igen. Jeg får højst DOMS i 1 uge efter at jeg er startet med en ny øvelse, og det er IKKE fordi, at jeg ikke presser mig.

- Jeg kører efter dagsform hver gang jeg træner, men skal dog minimum tage hvad jeg gjorde sidste pas, og max 2 uger i træk på samme vægt (hvilket har fået fint i 3mndr ca.) :) -

Deler ikke rigtig din sidste kommentar med dig, men det er mere en smagssag tror jeg - foretrækker BB fremfor DB.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 142.50
- Dødløft: 180.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster