Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Technetium skrev:nu ved jeg ikk lige hvad forskellen er på proteinet... men udo choise er en tablet eller drikke som er fyldt med livsvigtige fedsyre, og får man ikke nok af disse virker kroppen ikk som den skal, og kan heller ikke udvikle sig normalt. og det tolker jeg som ikke udvikle muskelmasse optimalt! plus at der er en masse bonus iforhold til negative ting som jeg faktisk ikk har hørt noget om! men læs lidt selv.. prøv at skriv fiskoolie eller omega 1, 2, 3, 4, 5, 6 i google..

GettingBiG skrev:ok..
Et anden spg. Nu er det sådan at jeg plejer at blande min protein-shake med Juice, som jeg tager om morgen og efter træning. Det er der vel ikke nået galt med, jeg trænker på at Juice er jo fyldt med sukker!?

Creepaalborg skrev:GettingBiG skrev:ok..
Et anden spg. Nu er det sådan at jeg plejer at blande min protein-shake med Juice, som jeg tager om morgen og efter træning. Det er der vel ikke nået galt med, jeg trænker på at Juice er jo fyldt med sukker!?
hvis du går efter det sundeste at blande proteinen med, så er det bestemt ikke juice, da der er mere sukker i en juice end i cola. Jeg blander selv mit protein op med vand. Jeg vil ikke sige, at det er den vilde "himmelske" smag man får ved protein blandet sammen med vand, men for mig skal det også bare ned, det er ikke noget jeg som sådan går og nyder.

Bjørnen skrev:Creepaalborg skrev:GettingBiG skrev:ok..
hvis du går efter det sundeste at blande proteinen med, så er det bestemt ikke juice, da der er mere sukker i en juice end i cola. Jeg blander selv mit protein op med vand. Jeg vil ikke sige, at det er den vilde "himmelske" smag man får ved protein blandet sammen med vand, men for mig skal det også bare ned, det er ikke noget jeg som sådan går og nyder.
Ej hold da op, der findes masser af juice uden tilsat sukker. Jeg synes juice bliver betragtet som en syndebuk, skide tandlæger de er fanme så smarte.

Creepaalborg skrev:Bjørnen skrev:Creepaalborg skrev:GettingBiG skrev:ok..
Ej hold da op, der findes masser af juice uden tilsat sukker. Jeg synes juice bliver betragtet som en syndebuk, skide tandlæger de er fanme så smarte.
Ja, det er jeg udemærket godt klar over. Men på min skole har vi undersøgt forskellige slags juice og undersøgt en cola og der viste det sig, at juicene var mest sukkerige.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster