Jeg er en dreng på de 18, som læser på Herning Gymnasium. Jeg har trænet siden jeg var 13, men det ville være en skam at kalde det seriøst. Så da jeg blev 16-17 tog jeg en beslutning, og valgt at tage min bodybuilding træning rigtig seriøst. Da træningen kan være det eneste, der holder en oppe i de hårde afleveringsperioder, er motivationen meget høj! Jeg har en drøm om at stille op til junior bodybuilding engang i 2.g eller 3.g. Men det må jeg tage til den tid. Indtil videre skal jeg bare bygge noget masse overall, og prøve noget cut for at få følelsen af en rigtig konkurence diæt.
Er først begyndt igen, efter en længerevarende pause fra styrketræningen grundet volleyball og knæskade. Så mine mål er blevet udskudt, men de ligger stadig i maven

Lidt om mig.
Som sagt er jeg 18, 190 cm høj og vejer omkring de 94kg. Jeg har været igennem en masse forskellige programmer, FB, 2-spilt,Bill Star, 3-split, stærkere i bænkpres, SDH, kører p.t 2-spit. Jeg træner lige nu i Dit Center i Vildbjerg.
Squat 170 kg
Dødløft 195 kg 200 kg, dog med belte og ødelagte straps
Bænkpres 125 kg pressede lige en 132,5 kg D. 20. April
alle disse rekorder er fra før volleyball/skade, derfor er det ikke mine nuværende løft. Men det kommer!!
Målt den 24/01/2012 (Dog er de jo lidt gamle)
Vægt: 91,6 kg
Bryst: 106 cm
Spændte vinger: 111 cm
Højre bicep :40 cm
Venstre bicep : 39,5 cm
Højre tricep: 37 cm
Venstre tricep: 37 cm
Tajle målt over navlen: 87 cm
Højre lår målt midt på: 62,5 cm
Venstre lår målt midt på: 62,5 cm
Højre læg: 41 cm
Venstre læg: 39 cm
burde nok opdateres engang
Men jeg håber der er nogle der vil følge lidt med, og evt. komme med ris og ros. Min logbog er til for at blive klogere og komme tættere på bb.dk fællesskabet