Jeg er kommet til det punkt i livet hvor jeg snart skal flytte hjemmefra, og derfor skal jeg have lavet en præcis kostplan som jeg kan følge, da jeg så ved præcis hvad jeg skal købe i løbet af ugen, hvor meget jeg skal lave, osv.
Men før jeg kan nogenlunde udregne hvad det vil koste mig om ugen / måneden, bliver jeg nødt til at lave en kostplan, men det er her jeg har et problem, eller rettere en tvivl:
Hvordan bør jeg stille den op? Jeg gider ikke æde kylling og pasta 4-5 gange om dagen, da det ville blive for kedeligt og for dyrt i længden ( tænker kylling ), nu var det heller ikke ligefrem planen, men det er bare et eksempel på hvad jeg tænker.
Lige nu er der 3 "obligatoriske" i mit hoved som jeg SKAL have i køleskabet hver dag : Kylling, ris / pasta, og oksekød. Men jeg er i tvivl om, hvad der ellers er gode "bulking kilder"?
I bund og grund vil jeg bare gerne vide hvordan i har stillet jeres kost op, ikke mængde, men madvarer?
PS. Jeg snakker kun om mad udover morgenmad, for havegrynen har, og vil forblive den faste føde om morgenen
- Cazper