Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bantex skrev:Mandag: biceps, ryg.
Onsdag: triceps, bryst, skuldre
fredag; ben, mave.
Weekenden: nogle gange kondition.
Mit spørgssmål er hvad jeg skal gøre mht protein pulver..
Jeg tog weigh gainer fra hjemmeside.dk som man skulle ..
Lige nu synes jeg bare det står meget stille. træner det samme, men vejer stadig 83 kg efter 2 mdr..
Nogle siger det er fordi det weigh gainer der ikke bliver brugt, bliver omdannet til fedt..
- hvis jeg skal gøre noget, skal jeg købe noget andet protein pulver..
Er der nogle herinde som har styr på det?
hvad virker mest optimalt at tage? hvad skal jeg tage? og hvor meget om dagen?

Du rammer kun kroppen en gang i ugen, det er alt alt for lidt. Skift istedet til et fullbody program, eller kør flere træninger.

bantex skrev:Du rammer kun kroppen en gang i ugen, det er alt alt for lidt. Skift istedet til et fullbody program, eller kør flere træninger.
Hvad mener du med flere træninger?
hvis jeg træner bryst og triceps mandag, så kan jeg ingenting onsdag i de muskelgrupper?

zarko skrev:bantex skrev:Du rammer kun kroppen en gang i ugen, det er alt alt for lidt. Skift istedet til et fullbody program, eller kør flere træninger.
hvis jeg træner bryst og triceps mandag, så kan jeg ingenting onsdag i de muskelgrupper?
Svaret er tilvænning, du bliver nødt til at presse dig selv.

bantex skrev:zarko skrev:bantex skrev:Du rammer kun kroppen en gang i ugen, det er alt alt for lidt. Skift istedet til et fullbody program, eller kør flere træninger.
Det er jeg med på. Men har dog også hørt at man ikke skal træne når musklerne er ømme efter træning..
udover det, har jeg kigger lidt på nogle FB programmer..
Fandt et der så således ud:
Squat
Bænkpres
Incline bænkpres
Chin ups
Dødløft
DB Bent-over rows
Military press
Upright Rows
Fransk pres
Stående EZ curls
Weighted Crunch ..
Problemet er bare at jeg ikke bliver øm dagen efter. det gør jeg først efter 2 dage. Så hvis jeg træner et FB program Mandag, så er jeg øm onsdag.. Må jeg træne oven på det ren sundhedsmæssigt?

Mr Statue skrev:bantex skrev:zarko skrev:bantex skrev:Du rammer kun kroppen en gang i ugen, det er alt alt for lidt. Skift istedet til et fullbody program, eller kør flere træninger.
Det er jeg med på. Men har dog også hørt at man ikke skal træne når musklerne er ømme efter træning..
udover det, har jeg kigger lidt på nogle FB programmer..
Fandt et der så således ud:
Squat
Bænkpres
Incline bænkpres
Chin ups
Dødløft
DB Bent-over rows
Military press
Upright Rows
Fransk pres
Stående EZ curls
Weighted Crunch ..
Problemet er bare at jeg ikke bliver øm dagen efter. det gør jeg først efter 2 dage. Så hvis jeg træner et FB program Mandag, så er jeg øm onsdag.. Må jeg træne oven på det ren sundhedsmæssigt?
Hvis du får DOMS (muskel ømhed) efter 2 dage så kan det skyldes at du skal konditioneres d.v.s træne for at kunne løfte tungt oftere men det er en naturlig proces når man træner for alle former for træning. Træn fortsat og ikke tænk på din militære træning da den ofte er meget forskellig fra at træne i et trænings center.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster