Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

http://www.kreatin.dk/kreatin-kur-kreatin-indtagelse/

Jonas93 skrev:Hey BB folks
Jeg har gået og undret mig over noget, jeg benytter mig af kreatin, og i følge emballagen fra Nutramino, står der man skal tage 2 gram dagligt, så overhørte jeg en dag en gut i fitness som mente man skulle tage 20 gram om dagen første uge, 15 gram om dagen anden uge, tredje uge skulle det være 10 gram, og fjerde uge skulle det være 5 gram om dagen og så skulle man holde en uges pause og begynde forfra med de 20 gram..
Så tænker jeg hva skal man lige tro på, hva er den bedst mulige optagelse af kreatin, hvor meget og skal det tages som pre-workout eller lige efter træning?

J.M.H skrev:Jonas93 skrev:Hey BB folks
Jeg har gået og undret mig over noget, jeg benytter mig af kreatin, og i følge emballagen fra Nutramino, står der man skal tage 2 gram dagligt, så overhørte jeg en dag en gut i fitness som mente man skulle tage 20 gram om dagen første uge, 15 gram om dagen anden uge, tredje uge skulle det være 10 gram, og fjerde uge skulle det være 5 gram om dagen og så skulle man holde en uges pause og begynde forfra med de 20 gram..
Så tænker jeg hva skal man lige tro på, hva er den bedst mulige optagelse af kreatin, hvor meget og skal det tages som pre-workout eller lige efter træning?
Nogen øger doseringen i starten, for hurtigere effekt. Også kaldet en Loading fase. I længden skal du selvfølgelig ikke tage så meget, men 2g er for lidt, men det er vidst et lovkrav fra de danske myndigheder at skrive den dosering på bøtterne, solgt i Danmark. (correct me if I am wrong)
Jeg vejer 70kg og tager dagligt ca. 8g.

Jonas93 skrev:Hey BB folks

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster