Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1318
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1316

Følg bodybuilding.dk på

Intenst og effektivt program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg harbrug for lidt hjælp til et nyt program. Det skal være effektivt og intenst, men jeg kan allerhøjst træne to timer om dagen.
1 1/2 time ville være optimalt.
Jeg ville gerne kunne træne mere, men synes ikke rigtig tiden er der efter jeg startede på gym. Derfor skal den tid jeg er i centeret virkelig være effektivt.

Jeg er forholdsvis ny. Har trænet siden slutningen af August. Begyndte min træning lige efter et ret stort vægttab. (Jeg kunne dog stadig tåle at tabe mig en del, så jeg løber ved siden af træningen en to-tre gange i ugen.)
Så nu vil jeg gerne bygge lidt muskler på. Syntes bare det program jeg køre nu tager for lang tid, uden de helt vilde resultater. Jeg er da steget i de forskellige øvelser. Men ifh. til mine kammerater (der startede et år før) er jeg steget mindre, på den tid, end de gjorde den gang.

Pt. træner jeg ca. 4 gange i ugen, halvanden til to timer hver gang. Køre tre split. Bryst, skulder og triceps den ene dag. Ryg og Biceps den næste og den sidste dag Ben og mave. Nakke tager jeg med hver anden uge i ryg, biceps.

Nogen der har et effektivt og kort program. Det skal gerne være to- eller tre split.
:)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

der er masser hele programmer under artikler just pick one. cut (vægttab)og opbygning muskelmasse kan ikke lade sig gøre på sammen tid ser ud til du skal i gang med at læse lidt så kan du spørger bag efter prøv at læse den her god start http://www.bodybuilding.dk/faq-fitness-bodybuilding-laes-her-inden-du-sporger-t6263.html og http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/bodybuilding/vejen-til-en-muskuls-og-veltrnet-krop.html :mrgreen:

Geografisk sted: kbh

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

dine venner, spiste de det samme som dig og løbe træner de også? det har noget med energien at gøre, hvor meget energi overskud du har og hvor meget du presser din psyke. Vil man stige i styrke og størrelse ska der altså en god sjat mad til.

Bortset fra det, du ska ik være ked af du "kun" træner max 2 timer pr gang, det mer end rigeligt :)
SIZE MATTERS
Brugeravatar

Træner her: Anger Mangement

Styrkeliste
- Bænkpres: 200.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 215.00

Kostplan: Vis kostplan

Lille-mig skrev:dine venner, spiste de det samme som dig og løbe træner de også? det har noget med energien at gøre, hvor meget energi overskud du har og hvor meget du presser din psyke. Vil man stige i styrke og størrelse ska der altså en god sjat mad til.

Bortset fra det, du ska ik være ked af du "kun" træner max 2 timer pr gang, det mer end rigeligt :)

han snakker da ikke om hvad han spiser ? psyke ? det lydere ikke som om han mangler mentalitet mere en gang viden

Styrkeliste

CITAT = ifh. til mine kammerater (der startede et år før) er jeg steget mindre, på den tid, end de gjorde den gang.

Måske derfor jeg spørger, han samligner sig med sine venner, kan jo være de gjorde mere af de oven nævnte ting derfor de måske fik hurtiger fremgang
SIZE MATTERS
Brugeravatar

Styrkeliste

ok sorry jeg finder mine briller frem

Styrkeliste

fuck it champ, den kan sagtens misforstås, jeg er en røv til at formulere mig :P
SIZE MATTERS
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg er godt klar over cut/bulk teorierne. Har ikke 100% sat mig ind i det. Kan godt se hvad i mener, men jeg har formuleret mig lidt forkert :D

Jeg vil tabe mig lynhurtigt nu her, så jeg hurtigst muligt kan komme i gang med at styrketræne ordentligt. Er godt i gang med at tabe mig (endnu engang) og når jeg har tabt det der skal, begynder jeg at styrketræne rigtigt igen. Derfor jeg begynder at fixe et godt pogram sammen nu. :)

Jeg laver altså et prgram som først skal kunne bruges optimalt om en til to måneders tid. Imens kan jeg begynde at bruge det for at lære det og så den ekstra motion :wink:

I øvrigt har jeg slet ikke tænkt på det at de selvfølgelig ikke løb ved siden af. Får i øvrigt langt fra nok søvn nu jeg går på gym. Ved ikke hvorfor jeg ikke lige har tænkt på at de faktorer selvfølgelig spillede ind. :mrgreen:

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster